God morgon 19-07-09
God morgon.
Har vaknat även jag nu, men tösa ligger kvar i sängen och sover så gott. Det är ju sommarlov så varför inte? Jag har varit ute med hunden och tagit en liten prommis, så lungt och stilla det är ute nu så här på en söndag. Ljuvligt rent ut sagt endast fåglarna kvittrar.
Vädret ser ut… Ja säger nog som leo, svårt att avgjöra vad det kommer bli under dagen. Vi får se vad vi hittar på under dagen.
Hoppas ni alla får en riktigt fin dag, samt att vi ses på våran trevliga mötetplats här på iFokus, sheltiesajten!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God morgon alla glada!
Idag är det strålande solsken, klarblå himmel och inte ett moln så långt ögat kan nå.. Nej det är väl lika bra att jag inser att så inte är läget, det regnar och är helt grått på himlen. Ser ut att bli en dålig dag idag..
Idag är det agilityträning på klubben, fick jag reda på nu via hemsidan. "Tyvärr" har jag lovat en kompis att vi ska gå på bio ikväll och se nya harry potterfilmen. Men det verkar bli en regnig dag, så kanske att agilityträningen måste skjutas upp. Men annars blir det nog en ny snart igen! ;)
Ha en bra dag alla!
Kramar/carro

Här är vädret grått och mulet men det regnar inte -ännu-.
Ikväll ska jag till bhk och träna agility med Zelda. Stintan kanske också får följa med. Har inte bestämt mig ännu. Men Meya har varit i gång så mycket de senaste dagarna så idag får hon vila. :)
Ha en bra dag trots det tråkiga vädret.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#1 Strålande sol! Lyckliga du:-) Om du går på potter filmen tala gärna om den var bra, vill så gärna veta. Samt att min tös vill se den. Så det vore toppen om en "liten" tjej kan se den eller om den är för mörk för henne.
Ha en fin dag BG

#3 Detsamma medde!
//BrightGloria
- Hemsida
#3 Jag var väldigt ironisk när jag sa att det var underbart väder ute. Står sedan att det är mulet, regnigt och grått
Men jag hade önskat att det var bra väder! :)
Ja jag kan berätta sen hur den var. Själv är jag lite rädd av mig för skrämmande saker, så klarar jag se hela är det nog ingen större fara. ;) Men jag berättar om hur det var sen när jag sett den:)
#2 Ååå, jag vill ju också träna agility idag! =,( Önskar er lycka till 
#5 Så snällt, bra att veta innan jag tar tösa och tittar på den. Så jag litar nu på ditt omdöme.
Jag hoppas bara vi har ungefär samma syn på vad som är för "mörkt". Men som sagt är jag lite rädd av mig när det gäller läskiga saker. Jag är inte direkt jättemodig när det gäller att kolla på film ;) hihi
#7 Som jag sa! Litar på dig Starfall, Du är en klok tjej

#5 Tack så mycket Starfall! 
//BrightGloria
- Hemsida
Idag så funkar äntligen min hemsida igen. Finns fortfarande lite att göra men men.
Vad tycker ni?

#12 Jag tycker att det ser toppen ut Futurity! Mycket lovande.
Ska ändra länken lite senare idag.
//BrightGloria
- Hemsida
#13 Tackar!
#14 Fin sida, har redan kikat in där flera ggr
#15 Jasså! Tack!

#18 Natti natti medde och alla andra underbara sheltieälskare!
//BrightGloria
- Hemsida