Sheltie iFokus

Sheltie

Etikett: allmänt
Läst 1581 ggr
Guldkorn
0

Vilket trevligt forum det här är!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste faktiskt ge er en eloge för den trevliga och hjälpsamma ton som finns på detta forum - det är nog faktiskt det bästa jag har varit påGlad Jag har varit medlem ett tag, men inte skrivit så mycket - men varje gång jag tittar in blir jag glad över att jag inte får läsa en massa otrevligheter som annars tyvärr är ganska vanligt. Här läser jag bara inlägg av glada och hjälpsamma sheltieägare… så en rejäl "tumme upp" ger jag till erGlad

Nu har jag en fråga; bor någon av er händelsevis i Eskilstunatrakten? Det skulle vara roligt att träffa några av er när jag får hem min lilla Qyra!

BrightGloria
0

Tack så mycket! Kul att du trivs!
Jag bor inte i Eskilstuna men åker du förbi Sunne i Värmland någon gång så är det bara att titta in hos mig. ;)

Lycka till med Qyra! Jättesöt!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

GuUuLd
0

Jag bor inte heller i Eskilstuna utan i Laxå som ligger 5mil söder om Örebro. Dock skulle det vara jättekul att träffa dig & Qyra någon gång eftersom man själv har en liten Frideborgare. Glad Har nämligen funderat ett bra tag på att åka uppåt och hälsa på Malin & vovvarna.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

MarieSchroder
0

Inte i E-tuna, men lite närmre än Sunne Skrattande jag bor i Bålsta (mellan Enköping och Sthlm). Har du vägarna förbi är du hjärtligt välkommen att kika in.

Du kommer väl förbi sheltiespecialen den 22/8? Den är ju på din hemmaplan Vilsta…. fast har för mig att valpisen måste vara minst tre månader för att få följa med dock….. (hon är verkligen jättesöt!)

Grattis till en jättefin liten sheltie! och hoppas vi ses någon gång!

/Marie o sheltiesmulorna

Soffe
0

Håller med om att det är ett trivsamt forum :-) Här kommer jag nog alltid befinna mig :-)

Jag bor i Småland, så det är för långt tyvärr..

Bpersonen
0

Jag håller också med. Det är väldigt bra stämning på Sheltie. :) Jag kommer från Östersundstrakten så det är en bit, tyvärr.

medde
0

Blir så glad då jag läser inlägget, men utan alla er underbara medelmmar är forumet inget, så tack till er allla!

Hoppas att du kommer att finna någon runt E-Tuna. Med det tror jag att du kommer att göra

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Kjelle
0

Min sambo har fått mig att varamed i detta forum. Tycker att det är trevligt, lättsamt och alla kan och får vara med. Vad min sambo tycker? Det får hon säga själv…

medde
0

#7 Tack snälla du, ge en kram till fästmön också från mig och tösa

mojsans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag bor i Västerås, har du vägarna förbi, så titta gärna in. Jag har en syster som bor i Eskilstuna, hon har en valp från min senaste kull, Gina som är valp efter Candy , ett fint kort som jag fått på henne, på sin fem månaders dag den 10/7.

Mojsans Kennel

Ellenfyrkant
0

Trevligt att nytt folk hittar hit och trivs på sidan, visst är det härligt med sheltie.ifokus. Jag har varit medlem här i ganska precis 3 år och trivs fortfarande lika bra. På sheltie.ifokus har man nästan som en second familj. :)

Mvh Ellenfyrkant

medde
0

Vilken fin tråd!

BrightGloria
0

#11 Den här får du bokmärka medde. :)

//BrightGloria
- Hemsida

medde
0

Det kanske man skule göra. Men utan Medarbetare och medlemmar skulle det inte vara så fint som det är. Så alla har en stor del i denna tråd Så jag käner mig ärad av att vara en "liten" del här.

Guldkorn
0

Tack för alla trevliga svar och alla inbjudningarGlad Inte så många som bor i mina trakter alltså, men vi kanske ses på några träffar framöver - kanske på utställningen i Vilsta t o m? Jag ska i alla fall dit och titta!

medde
0

Tycket det är kul att ni lägger in då ni ska på utställningar och träffar, en dag kommer några att mötas på en tävling

Gittan
0

Tycker det är ett helt underbart forum, bra blandning av gammal och ung, bra blandning av gulliga trådar och mer allvarliga trådar. Det som genomflyter hela forumet är stämningen och känslan att man känner alla.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

BrightGloria
0

#16 Precis, det känns som om man känner alla. :)

//BrightGloria
- Hemsida

nera
0

Vad roligt att höra Glad

Jag trivs också kanonbra härinne, även fast jag inte är någon hundägare. Men jag fullkomligt drunknar i alla härliga och goa medlemmars bilder härinne. Så man har svårt att slita sig.Skrattande

medde
0

Instämer med er alla andra, det blir tomt om man inte loggar in på någon dag.

Starfall
0

Jag håller med dig Guldkorn! Denna sajten är väldigt trevlig, och jag har varit här så länge nu att mossan snart börjar växa på mig;) Skämt åsido, jag gillar verkligen denna sajten. Dels är medde en underbart bra Sajtvärd, medarbetarna superbra och sedan får man inte glömma att nämna alla dessa underbara medlemmar som skapar denna goda stämning härinne :)
Vad skulle man göra utan sheltie.ifokus? Troligen ha riktigt tråkigt. För på sheltie.ifokus lär man sig massa samtidigt som man har väldigt kul:)

Tyvärr bor jag inte i närheten av Eskilstund, bor i Östra Småland. Annars vore det kul och ses! =)

Kramar/carro

medde
0

#20 Blir ju nästan Skäms 

Kramen till dig, men om mossan nästan växer på dig, vad gör den då på mig?Flört

Starfall
0

#21 Haha! Ja den växer nog på dig med ska du se Tungan ute

Soffe
0

Vi kanske blir inlindade i mossa allihop här till slut ;-)

medde
0

#22 Förvånad Då får jag gå till Plantagen i stället för frissan dåFlört

Starfall
0

#23 Haha, ett gäng mossbollar är vad vi blir! :P

#24 Jag klipper mig själv, har ju läst florist i 3 år;) mohaha

medde
0

Verkar som mossan gått in i hjärnan på oss också, men ack så kul man kan ha!

Starfall
0

#26 Ja det är nog så hihi ^^  Det är bland annat detta att man kan skojja så med er som gör att man trivs så bra Glad

medde
0

Helt sant det du säger.

Soffe
0

Jag klipper min lugg och framsidan själv :-) Blir alltid nöjd så jag sparar in de kronorna hos frissan :-)

Starfall
0

#28 Glad

#29 Det låter bra. Själv vågar jag inte klippa hår längre då jag klippte lillebrorsans lugg väldigt sned för inte så längesedan. Mitt hår klipper en kompis;) Det blir alltid jättebra! :)

Soffe
0

#30 Bra de ;-)

nera
0

Hi hi, ni är för roliga ni Glad Jag hör nog till den mossiga delen av gänget jag med isåfall.. Kyss

medde
0

Men kul tråd, nu har den gått över till frisörer

BrightGloria
0

#33 Haha, alla är verkligen toppen på att byta ämne! Jag känner mig så mycket hemma här! Skrattande
I skolan t.ex. skulle jag skriva om Människans överlevnad eller nåt och jag råkade visst skriva om världens undergång istället! Haha, på något mirakulöst sett gav läraren mig Vg på den uppgiften. Oskyldig

//BrightGloria
- Hemsida

medde
0

#34 Duktigt BG

nera
0

Huvudsaken det blev godkänt BG Glad

Starfall
0

#34 Jag känner igen mig där Tungan ute Det låter som en uppsats som skulle kunna ha kommit av mig hihi. ;)

medde
0

Ni är allt för roliga!

BrightGloria
0

Haha Tack så mycket!

//BrightGloria
- Hemsida

emma93
0

#34 *asg* det var inte illa!

Instämmer helt i att det är kanonbra stämning här inne. Vet inte nåt ställe där det är lika bra!

BrightGloria
0

#40 Eller hur! Haha Skrattande

//BrightGloria
- Hemsida

Ellenfyrkant
0

Hah, vet inte hur många gånger jag fått höra av mif f.d svenska lärare att det är viktigt att följa den "röda tråden", så hade du gått på min skola hade du nog fått vara glad om du fick G, haha xD
Men visst är det lätt att låta tankarna flyga iväg när man reflekterar. Haha

Mvh Ellenfyrkant

BrightGloria
0

#42 Haha, ja, jag blev rätt förvånad över hans betygsättning.

//BrightGloria
- Hemsida

medde
0

#43 Han kanske känner personen BrightGloriaFlört

BrightGloria
0

#44 Vilken person? mig? Skäms

//BrightGloria