Sheltiespecial 22 agusti
I morse så pratade mormor med Emils upppfödare, så kom dom fram till att vi kanske kan åka till vilsta iår igen. Dom har en liten valp som föddes igår tror jag. Så den kommer få följa med och våra valpar med. Fast dem kommer få vara i husvagnen, och deras i deras husbus. Fast det är inte säkert att vi åker, dom har lite planer på att ställa ut någon. Vi kan tyvär inte ställa ut någon, då Emil har fällt ur och hinner inte få sin päls. Så har tikarna valpar. Fast jag tycker det är helt OK för då kan jag gå runt och fotografera hur mycket som helst.
Är de någon mer som ska dit?
Juste MarieSchröder, du har en bild på Emil ifrån förra året. 
Fast då var han för liten för att få ställas ut och iår urfälld *suck, suck*

Jag tänkte åka dit men såg att datumet krockar med Nossebros träningshelg (vilket jag ska till) så det kanske blir till nästa år istället.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Tänkte ta mig dig… Var har jag en bild på Emil? Satt och kikade igenom WSS-bilderna från Vilsta förra sommaren och hittar en bild på en valpis som ligger och svalkar sig under en stol som kastar lite skugga

#3 Det blir så ibland. Jag har tagit bort alla dubbelposter.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

#3 Hehe bilden är när han ligger ihop rullad som en liten räv. Så där gör han fortfarande, så du kanske får en bild i repris, hihi..
Nu är det även bestämt att vi åker, alltså 2 vuxna, 2 ungdomar, 3 vuxna hundar och 4 valpar. Ska vi få med oss i bilen och sedan i husvagnen.. Fast vi kanske sover i förtältet, alltså vi ungdomar.
Vi kommer att åka! Troligtvis tar vi med oss Kate (Nodstagårdens Xmas Cake) och någon till.. men vi har inte bestämt oss ännu för vilken.
Har anmält lilla Honey , Hazel har inte fått tillbaka pälsen och Nora tar det lugnt.
MVH Hazel & co
Hemsidor: www.hazelhouse.se
www.sockertopp.se
min pysselblogg www.ellispysselhorna.sockertopp.se
Vad kul att fler ska dit!
#10 Mojsans, klart att du ska ställa ut Freya! Jag bara väntar på att certen ska börja strömma in. :)