Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1166 ggr
medde
0

God dag 5 aug-09

Hoppas ni alla har fått en fin början på denna dag! Vi sitter och latar oss ännu här hemma tösa och jag. Men vi ska väl ut på lite bus under dagen. För snart är ju hennes härliga sommarlov över och skolan tar vid igen.

Ha nu en fin dag och hoppas vi ses härinne på iFokus trevliga sida Sheltie.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Niini
0

Goddag! Har varit i jobb och nu väntar (desvärre) renovering, lite synd när det är så kanon väder..

Ronja06
0

God dag gott folk! Solen är framme, det är varmt och klarblå himmel! Kan det bli mycket bättre? :)

Just nu sitter jag inne och är helt slut. Tre småbarn som springer omkring vid fötterna, alla vill ha ens uppmärksamhet. Fem hundar: Två shelties, en chihuahua, schäferblandis och Amerikansk Bulldogg som man ska ha koll på. Plus allt annat. Inte konstigt att man är slut. Kom nyss in från en långpromenad runt sjön med hundarna.

Nu ska jag ta det lugnt, läsa en bok, sedan ska vi ut och testa Ronja på fåren. Skoj skoj :)

Mvh Emelie Förlägen

Bpersonen
0

Hej hej!

Här har det också varit varmt, fast en fuktig luft, så där att man känner att det borde komma en rejäl regnskur. Vi har varit ute på långpromenad på ett jättemysigt ställe, övat inkallning och tränat lite med klicker. :)

Nu sitter sonen och tittar på tv, mannen duschar, Hampe och missarna vilar och jag ska snart ta och färga håret.

Ressu
0

God kväll alla!

Kikar in snabbt medan jag har en liten paus.

Här är det mycket på gång nu. Håller på att byta tak som bäst. Hoppas att vädret håller i sej =).

Har idag även hunnit med att göra om lite på hundarnas hemsida. Kika gärna in och säg vad ni tycker Glad

Hoppas ni alla har en bra kväll!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

God kväll från mig med.

Äntligen hemma efter rundfarandet i dag, pust sså varmt det varit i dag. Nu ska jag titta runt lite på iFokus.

Vore jättekul om ni kom in och hälsade på inne på djurparker iFokus.

Ha en fortsatt fin kväll i sommar värmen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
0

Hej alla!

Idag har jag slängt in ved i vedbon. Eftersom jag bor på landet och vi eldar med ved för att få värme på vintern måste det göras, även om det inte är så kul.
Efter det åkte jag in till stan och handlade lite och när jag kom hem tog jag en promenad med hundarna.
USCH! Nu kände jag att det stack till på ryggen, och vad satt  där om inte en äcklig, dum och ful fästing? Förvånad Jag får väl trösta mig med att den troligen satt sig fast precis nu när det stack till.
Jag var ute i skogen för ett par timmar sedan och plockade några liter blåbär med lillebrorsan. Det finns verkligen mycket blåbär iår =D  Det var troligen i skogen jag fick fästingen… Jag som brukar säga att fästingar inte gillar att bita mig Gråter Får hoppas det bara var en engångsförteelse att det hände. Jag avskyr småkryp, så nu ska jag ställa mig i duschen och få bort minsta lilla minikryp som kan tänkas finnas där. Trots att jag duschade för några timmar sedan;)

Ha en bra kväll alla! Och god natt :)

Kramar/carro

Soffe
0

#6 Stackars fästingar. Dem har det inte lätt de små liven. Vi hörs Carro. Du vet vart jag finns :-)