God dag 7 augusti
God dag alla!
Kikar in och säger hej till er. Nu är det mycket på en och samma gång här.
Imorgon så ska jag vara ringsekreterare på en grupputställning och på söndag ordnar hundklubben Match show här i byn!
Nästa vecka kommer min hand att opereras så kommer inte att skriva så mycket på en tid. Men kommer nog att vara inne och läsa med jämna mellanrum 
Önskar alla en fin dag och hoppas ni får en fin helg! Har ni några planer inför helgen?
Goddagens i värmen!
Här är det full sommar och vi har hunnit med en promenad på förmiddagen. Det var skönt att röra på sig lite.
# 0 Lycka till med allt du ska göra i helgen Ressu och även med din handoperation!
Önskar er alla en fortsatt bra fredag och trevlig helg 
God eftermiddag!
Svettas ikapp med hundarna i värmen o vi gör noll knop under dan, till kvällen typ 19-20 ska vi ut till stallet o se om hästarna överlevt alla bromsar!
Har lite ångest över allt packande, hatar att flyttpacka, man har alltid mer än man tror! Men det ordnar sig nog, hoppas jag…
Gusti är helt bra i tassen nu, slet ju bort en bit av trampdynan o haltade/använde inte benet alls, på flera dar men nu är han fit for fight igen
!
#0 lyllos dig som fått op datum, jag väntar fortfarande på mitt
. Lycka till i helgen o med op!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//