Sommaren som gått
Hur har eran sommar varit? Vore jättekul att få ta en del av hur det gått för er alla om ni varit ta på tävlingar. Eller om enbart haft en ljuvlig sommar med med massor av tid att bara njuta av livet tillsamanns med era hundar.
Var sommaren som ni önskade den skulle bli.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Våran sommar har varit fylld med träning och framgång.
Inte någon tävling utan i oss själv har vi nog växt alla fyra. 
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Sommaren som gått har varit fantastisk. Både träning, tävling och för övrigt! Vädret har (oftast, förutom då det regnat) var underbart, vi har tillbringat flera timmar på klubben och tränat. Viggo har blivit otroligt hindersäker och är redo för att debutera nu. (men det blir i November eftersom han inte är så gammal ännu)
Ronja har tatt två pinnar i agilityklassen, 1 pinne till och vi är uppflyttade! Målet är fortfarande klass 3, och i hoppklassen kan vi fortfarande klara det. (missade början utav säsongen pga skada)
Det har helt enkelt varit KANON! Nästa sommmar kommer nog bli ännu bättre, då har vi kanske inte "bara" två hundar hemma.. Kanske kanske blir det en till liten fyrbent… :) Sedan ska Ronjas kastreras, så slipper vi löpet och hennes "problem" under dessa perioder. (till hösten blir det), Viggo har jag också som är tävlingsklar! Ser fram emot en SUPERSÄSONG! :)
Mvh Emelie 
#1 Tycker jag låter helt perfekt! Det är inte så lite det heller.
#2 Ett stort grattis till er. Tänk som du sa: Vad kan och kommer att hända till nästa sommar!
Sommaren kunde inte ha slutat bättre. Jag och Ronja påbörjade våran första tävlingssäsång med helt otroliga resultat. Jag besökte Gotland för första gången, har jobbat en hel del, tillbringat flera timmar på klubben och även bara njutit av den svenska sommaren och allt vad det innebär.
Vaddå sommaren som varit? Den är ju fortfarande. 
#5: Så sant så sant
Lite mer sommar hinner vi nog med innan vi kan säja höst. *ler*
Glömde även skriva att jag Ronja och Viggo ska vara med på en agilityuppvisningen under Göteborgskalaset inne i trädgårdsföreningen nästa vecka. Roligt värre 
Mvh Emelie 
#5 Jamen hitintills då:-)
Oj, har sommaren gått… Vi har inte hunnit med alls… Det har varit så varmt att man inte hunnit träna ordentligt.