Undrar?
Hur är detta forum marknadsfört? Vet sheltie Svergie om att det finns? Verkar bara vara vuxna från övriga forum som känner till det. Hoppas att det kommer igång ordentligt och att det kommer in lite uppfödare.
/Camilla

Ännu är det inte spridet i Svergie, när vi fått igång mer artiklar och fixat mer på sidan så kommer vi att öppna upp den. Igentligen så är den alltså stängd en så länge, men har öppnat lite smått. När vi startar allt helt och hållet så räknar vi med att få fler medlemmar.
/Pauline
Då skulle jag vilja passa på att tipsa om ett par saker, så sidan är i riktigt fint skick när den blir officiell: på en av avdelningsrubrikerna står det Beteénde, med accent, och så stavas det inte (utan bara beteende).
Sen saknar jag en avdelning som heter Allmänt eller Allmänt hundprat - fast det kanske är det som är Övrigt på denna sajt?
I artiklarna har det förekommit lite skrivfel också, t ex kommatecken efter ett frågetecken. Rasnamn skrivs med små bokstäver i text, om inte meningen börjar med det förstås. Shetland sheepdog alltså, eller shetland sheepdog.
Hoppas ni inte tar illa upp, jag tänker bara att ju ordentligare det ser ut här, desto större är chansen att folk stannar när de hittat hit. 

#2 - Tar inte alls illa upp, det är jätte snällt av dig att hjälpa till med sånt här då jag själv inte är så duktig. Fortsätt gärna att hjälpa till. Vart är det de står beteende med accent?
Ja igentligen är det övrigt, jag kan ändra det till allmänt.
Tack än en gång för hjälpen!
#3 Tjoho, accenten är borta! :)
(Det var på rubriken, under Berättelser och ovan Bilder och lekar.)

Vi ska snart öppna sajten för allmänheten. Vi hoppas på att sajten kommer att öppna större intresse för sheltie. Det kan ta sin tid att skaffa medlemmar, men så länge vi hjälps åt att hålla igång sidan så kommer det att gå bra.
/Paloma