God kväll 14 aug -09
God kväll
Hoppas ni alla haft en fin dag. Här har det regnat och åskat riktigt mycket under eftermiddagen. Men nu verkar det att klarna upp.
Ha en riktigt fin kväll och en toppen helg. Vad ni nu ska hitta på.
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Min första titt här inne. Men hur har jag missat denna lilla fina del av iFokus? Förstår jag inte alls.
Nu ska jag titta runt bland alla trådar.
Sajtvärd för mitt eget liv
Godkväller!
Här har vi haft fint väder hela dagen, men det känns att hösten är i antågande. Nu skiner solen jättefint
Önskar er alla en fortsatt bra fredagskväll och helg 
Tog en ordentlig sovmorgon o nu kommer jag nyss hem från jobbet. Imorgonkväll står vi värdar för den traditionella kräftskivan :)
! men så himla kul att se dig är
Hjärtligt välkommen!!
Glömde säga förut, det kom en himla hagelskur tösa blev hur lycklig som helst och for ut som en blixt och tjoade helt lycklig. Medde mindre lycklig
#1 Välkommen in i värmen, hoppas du kommer trivas här
#4 Haha, det låter som mig för några år sedan. Älskade också hagel 
Idag har jag varit i Jönköping en sväng, var på ikea med familjen och planerade hur vi ska inreda köket då vi ska bygga om där:)
Ikväll har jag tittat på "Andar, finns dom?" på tv4 fakta (eller Tv4 plus kanske)
Sedan har jag varit här inne och läst mycket intressant om shelties 
Börjar kanske bli dags att säga godnatt nu :) God natt och sov gott!
Kramar/carro
#1 Välkommen hit promenixan till denna härliga sajt.
Nu är det dags för sängen för min del. Har varit en rolig dag idag, med mycket sol och bad för hundarna. :)
Har även suttit o knåpat på en ny layout för min hemsida. Såhär blev resultatet: http://www.hundliv.webb.se
God natt :)
Mvh Emelie 

Tack allihop för välkomnandet 
Sajtvärd för mitt eget liv
#7 Super fint Ronja
#9: Tack :)
Mvh Emelie 
# 7 Vad fint du gjort Ronja 
#11: Tack :D:D
Mvh Emelie