Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 972 ggr
medde
0

God morgon 15 aug 09

Äntligen lite sol efter gårdagens ruskväder som innehöll både regn, åska samt hagelskur.

Nu ska jag snart upp till min lght och se hur det går med stambytet. Har tvättstugan nu under fm. För att senare under dagen gå på fotboll och se HIF -Elfsborg med dotter

Ha nu en riktigt fin dag alla, hoppa svi ses under dag/kväll.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Gittan
0

God morgon. Idag ska vi ut på en liten ridtur. Soligt väder, men ännu lite kyligt. Påminner om en vacker höstdag, men det kommer nog att bli varmt. Ha en bra dag nu alla.

medde det måste vara jobbigt att vara med om tillfällig flytt, men tänk vad skönt det blir sedan. Ni har något att se fram mot. Hoppas ni får trevligt på matchen.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

#1 Tack snälla GittanL. Det är så jag försöker tänka! Just nu känns det som jag bor i en campinghydda!

Men det ska bli fint så då väntar jag ju på något gott som du sa!

Tack ska hälsa tösa om matchen

nera
0

Goddagens!

Här skiner solen idag igen från en klarblå himmelFörvånad men jag ser att det börjar torna upp sig lite moln bakom trädtopparna borta i skogen på andra sidan åkrarna.

Önskar er alla en bra dag i det ni nu ska göra Glad

promenixan
0

Men vad är detta, har alla andra fint väder? vi har regnigt blåsigt och mulet idag. Inte mer än 14 grader nu. Men jag bryr mig egentligen inte, sitter inne och kollar på VM i friidrott Skrattande och så kollar jag lite här förståss.

Sajtvärd för mitt eget liv

medde
0

#4 Välkommen åter!

Jag hoppas verkligen inte det vädret kommer över här, då vi ska på fotboll nu under eftermidddagen. Vill inte stå i regnet……

BrightGloria
0

Var utan internet igår men idag är jag tillbaka igen. Saknat mig? OskyldigTungan ute

Hoppas ni har/haft en bra dag!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

nera
0

# 6 Ja se teknikens underbara värld. Flört är lika här med emellanåt.

promenixan
0

#6 det är trist när det händer, och man blir paff över hur handikappad man känner sig. Helt plötsligt så står man där och kan inte betala räkningar, chatta med vänner eller sitta på iFokus och läsa/skriva. JOBBIGT!

Sajtvärd för mitt eget liv

BrightGloria
0

Ja, ibland tycker man att man är så himla tekniskt och kan en hel del men så ploppar det upp en error ruta och datorn startar inte och internet är kaputt. Ja, då känner man sig inte annat än dålig.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

nera
0

# 9 Då är det inte mycket att göra åt. Bara vänta och se.