Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1064 ggr
medde
0

God morgon 16 aug 09

God morgon

Till ett blåsigt och ganska kylslaget Shlm. Vaknat upp och tittar lite redan på sporten på Tv:e. Hopppas ni alla också vaknat till en god morgon.

I dag ska det nog bli en ganska lugn dag. Tösa min har bara några dagar kvar på sitt sommarlov. Dom början skolan på onsdag kl 17,00!! För mig en lite udda tid, men men

Ha det riktigt bra och jag hoppas vi ses under dagen. för om allt går vägen under morgon dagen kan jag inte vara inne här, får då ska jag kanske hämta en ny familje medlem hem.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

Det blåser björk?frön överallt här. När jag var ute på morgonpromenaden höll man ju på att blåsa iväg.

Idag ska jag till bhk och träna lydnad. Lite agility också kanske men mest lydnad. Vill variera mig lite.

Imorgon börjar skolan! Skrikandes Jag ska dit klockan 13.00 så det känns lite som en mjukstart. :)

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

God eftermiddag.

Nu har jag vart inne i stan och köpt tågbiljetten, så tösa och jag åker under morgon dagen för att hämta hem våran nya familjemedlem. Må tro det ska bli spännande.

nera
0

# 2 Det kan jag gott tänka mig

BrightGloria
0

#2 Nu får du berätta medde, nu spricker jag snart av nyfikenhet! Skrattande

//BrightGloria
- Hemsida

medde
0

#4 I morgon kanskeFlört Men den nya medlemmen har fyra ben och en svansSkrattande Och är väldigt Kyss

BrightGloria
0

#5 Aha! Då vet jag exakt! Flört

//BrightGloria
- Hemsida

medde
0

Vill du se vad det är?

BrightGloria
0

#7 Om jag vill? Det är klart! Skrattande

//BrightGloria
- Hemsida

Ronja06
0

#0: Spännande medde!!!

Nu säjer jag godnatt. Ska FÖRSÖKA få lite sömn, har juh vänt på dygnet nu under sommarlovet. Nu är det dags för skolan, första dagen i gymnaset. *brr* Nervöst!

Mvh Emelie Förlägen