Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 847 ggr
medde
0

God morgon 18 aug 09

God morgon till en ny härlig dag.

Många har nu börjar åter jobba igen efter semester, även skolorna börja att sparka igång under denna i vecka. Så nu börjar höst tider och snart är det jul:-)

Vi har just vaknat till här hemme med den nya familjemedlemmen. Allt har gått riktigt bra under natten med henne. Så i morse var det inte en hund som ville ut på prommis utan två! Tösa min for upp i sängen och på med kläderna och var redo för en prommis innan en annan hade kommit ur sängen.

Hoppas ni alla får en riktgt fin dag, samt att vi ses här på den trevliga sajten  i iFokus nätet.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
0

Godmorgon.

Kikar in en snabbis och bara lämnar ett litet livstecken. Igårkväll blev det så sent innan vi kom hem och trött var man, så jag orkade inte starta upp datorn. Ville bara komma i säng. Och idag blir det heller inte mycket ifocus under dagen för mig. Har lite annat att pyssla med.

Hoppas att vi ses till kvällningen i a f. Önskar er alla en fortsatt bra tisdag allihop.

medde
0

God morgon nera!

Samma här, var så trött efter gårdagen på tåg osv. Men det har gått så bra med den nya vovven hemma. Både tös och Mickey är så lyckliga här hemma.

nera
0

# 2 Vad glad jag blir för eran skull, att allt gått bra. Kan tro tösen din svävar som på rosa moln att få ha 2 hundar nu och pyssla om Flört

Nu regnar och blåser det här igen, Trist

Här har det varit fullt upp idag och ett tag till. Återkommer lite senare. Måste bara kika in en snabbis och kolla läget mellan varven. 

Ha en fortsatt bra tisdag

medde
0

Kikar in en stund nu på kvällskvisten. Dagen har varit mycket kul och full fart härhemma med den nya hunden. I morgon är det skolstart för tösa så det får bli en lung kväll nu när det är sista dagen på somarlovet..

Ha nu en fin kväll alla!

promenixan
0

Kikar in jag med. Har fullt upp med tvätt här så jag sitter inte så mycket vid datorn.

Jasså tjejen börjar skolan i morgon, häromkring börjar de på måndag. Men det är ju olika i olika län, som det brukar heta.

Sajtvärd för mitt eget liv

nera
0

På torsdag börjar sonen. Han längtar faktiskt nu att få träffa kompisarna igen.

Idag har det inte blivit mycket datande här heller. Har bl.a nu på kvällskvisten fått hjälp av en god vän i några timmar med att sprätta ur och sy i en dragkedja i en av mina vinterjackor. Det tog sin lilla tid, men vi hjälptes åt. Och det gick vägen till sist. Så nu känner jag mig nöjd. Skrattande