Goddagens 21 Augusti
Godmorgon.
Här har det börjat mulna på och regnet låter väl inte vänta på sig. Jag ska snart ut med min nye fyrfotade vän på promenad, så det blir till att klä på sig. Det är så här att jag har "blivit med hund"
Ska vara promenadmatte framöver nu åt grannarnas jättegoa blandraskille på 10 månader. Ska fota honom sen så ska ni få se en riktig sötis.
Önskar er alla en bra fredag och trevlig helg.
God dag från Sthlm.
Vädret här är faktiskt helt ok, lagom med sol och svaga vindar. Behagligt väder tycker jag.
Tösa är i skolan i dag och både hundar samt jag tycker det är väldigt tyst och tomt hemma just nu. Men vi ska snart ut på en prommis och njuta av lite sol. Ha nu en bra dag alla och hoppas vi ses under dag/kvällen
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Här skiner solen men det blåser halvt storm! Lika bra att vara inomhus o måla lister och SISTA väggen :D Sen flyttade vi även hem igår, så nu går det förhoppningsvis fort att fixa det sista när man är på plats redan från morgonen :)
#3 Härligt nera. Vilken fin promis kompis då har:-) Så mycket lättare att promenera då man har en fyrfotat vän med sig
Visst är det. Han är så väldresserad och trevlig så
men han har även en hel del energi i sig. Men han är en mycket mycket trevlig sällskapshund
Nospuss till killen från oss.
Såklart 
Nu har jag två, undrar om det blir en dubbelprommis då
Hi hi- kanske det
Två på samma gång..
God kväll!
Jag har precis avklarat en tenta jag suttit och skrivit på i flera dagar, skönt att vara klar äntligen. Nu ska jag sätta på potatis och ta ut vovve jag med 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Ska snart ut med mina, men väntar på att kl ska bli runt 21 ,00 innan jag går ut. Regnet öser ner just nu:-(
Här vräker det också ner.
# 10 Måste kännas skönt att vara klar 
God kväll! (eller kanske godnatt?) :)
Nu har jag klarat av första veckan i gymnaset. Hur har det varit? Rent ut sagt KANON! :) Trivs jätte bra i min klass, o tycker lärarna är jättebra! (hitils då)
Imorgon är det tävling i Kungsbacka. Hoppas på att vi tar den sista pinnen i agilityklassen nu!! :D En i hoppklassen skulle också sitta fint ;)
Mvh Emelie 
# 13 Håller tummarna Ronja 
#12 Ja!
Hoppas det har slutat regna på er nu, här är det i alla fall sol.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar