Badning av hund
När ni badat hunden. Använder ni balsam efter eller enbart schampoo? Vilken balsam i så fall tycker ni verkar bäst på att hålla pälsen bäst på?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Tänk, jag viste inte att det fanns hundbalsam. Nu har jag lärt mig nåt nytt idag med 
Men tyvärr så finns det ett helt hav av balsam i alla varianter, därav svårt att välja.
Jag använder först FyraEss hundschampoo.
Efter schamponeringen använder jag FyraEss hundbalsam. Detta gör pälsen väldigt fin på Frankie och Love. Men det är säkert olika från hund till hund vilken sort som passar bäst. :)
Kan tänka mig det, att det finns en hel uppsjö även av balsam att välja på
Jag använder bara Pet Silk Phase 3 schampo. Jag använder inget balsam då det inte behövs till mina hundar när dom har det schampot. Dom har varken lättovade eller flygiga pälsar och dom har bra pälskvalité så då är det onödigt. =)
#5 Vilken tur höll jag på att säga, men Mickey päls är inte alls rolig. Inte en chans att man får slarva en tid. Då blir han som en ryamatta
Brukar använda spraybalsam när jag borstar eftersom pälsen gärna blir statisk annars, använder Esprees spraybalsam och även deras schampo.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Esprees det är just vad jag inhandlat i dag, för jag tänkte bada mina hunder nu under helgen. Så det ska bli intressant att testa något nytt
Tycker det är toppenbra, luktar gott gör det också.
Ska testa det nu under helgen. Men en vovve som luktar gott har man inte imot alls. Fört har jag alltid använt City pets egna produkter. Vilket jag varit väldigt nöjd med, men alltid kul att byta
Nej, precis. Hoppas du blir nöjd nu då!