Lycka till på första skoldagen!
Nu börjar ju alla lite olika och flera har redan börjat men även jag skriver i alla fall!
Själv börjar jag idag klockan 13.00!
Hoppas ni får/har/fick det jättebra! Berätta gärna hur det gick för er och eran första skoldag!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Jag också önskar er alla som ska börja skolan ett stort Lycka Till! 
Sonen börjar 5;an på torsdag morgon kl 8. Tiden går alldeles för fort.

#1 Ja verkligen, men för mig har det varit en toppensommar!
//BrightGloria
- Hemsida

Tack detsamma ! Hoppas du hade en bra dag i skolan, vad går du ?
Jag börjar Lillerud 20:e, på torsdag kl. 10 ;D
Mvh Ellenfyrkant
För mig var det en kanonstart på skolåret! Nya kompisar - redan! :D Så nu ser jag fram emot 3 roliga år i gymnasiet ;D
Mvh Emelie 
Lycka till er alla inför höst terminen.
Min tös börjar på onsdag kl 17,00. Tänk att hon blivit så stor min lilla kicka och börja redan
i åk 4
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#3 Själv börjar man 2:an i Broby skolan i Sunne. Samhällsprogrammet med inriktning ekonomi. ;)
Kul att börja på lillerud!
#4Vad roligt! Lycka till!
//BrightGloria
- Hemsida
# 2 Jag syftade mest på att åren rullar på så snabbt. Tyckte nyss att sonen var 5 år och gick på dagis. Nu ska han helt plötsligt börja 5:an!
Annars har sommaren varit hyfsat bra trots mycket regn och rusk.
#7 Det är lite så jag känner även jag, det var inte länge sedan man gick med barnvagnen ute och nu börjar tösa redan i åk 4! Konstigt då jag inte en dag äldre……
Men nu vill hon inte als börja skolan i morgon då den nya hunden kom hem igår. Klart hon vill vara hemma med henne
min andra skoldag idag - började på Europaskolan (gymnasiet) och trivs hur bra som helst. Det absolut bästa är min mentor - en helt underbar person, klassen är ganska stor (33st), jag är van med 23-26. :) Superhärliga lärare som kan sin sak, dessa tre år kommer bli toppen!!
Går samhäll med inriktning Företagande och juridik.
Jag började högstadiet igår, kändes väldigt "normalt" mer som om jag alltid gått på den skolan och ingen annan. Lite konstiga elever men lika många trevliga :)
Lycka till tjejer i skolan.

Jag har gått i skolan 1 vecka nu och det är verkligen vad jag förväntat mig, är jättenöjd. Bestämmde redan när jag var 9 år att jag skulle gå här och detta känns såå rätt ! :) Är verkligen gör nöjd.
Mvh Ellenfyrkant