God morgon 30 augusti
God morgon. Här ska vi ut och plocka svamp i skogen idag. Jag hoppas ni alla får en härlig dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon
Nu är även jag upp och i full fart. Varit ute med hundarna och gett tösa min frukost. Om ett par timmar ger vi oss av in till stan, då det är Taekwondo träning för tösa min.
Solen är framme med dock en kylslagen luft ute. Ganska härligt ute:-)
Hoppas ni alla får en fin dag samt att vi kanske ses här på sajten under dag/kvällen
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag!
Idag blir det tvättstuga för min del mellan 12.00 och 17.00. Jag hatar verkligen att tvätta. Om man ändå vore rik så man kunde anställa nån att göra det åt en. ;P
Fast bra tvättstugeväder är det i alla fall. Det spöregnar just nu och det har regnat non-stop sen igår morse.
Ha en bra dag ni andra!

God förmiddag, här har man varit iväg och inhandlat lite mer garn. Det går åt som smör i solsken här hemma. Solen skiner, och även om det blåser lite så ska jag ut och fotografera. Sen behövs det dammsugas och städas av här hemma. Det gör jag när solen bytts mot regn, förhoppningsvis inte idag då haha
Sajtvärd för mitt eget liv
Idag har jag varit på Bruks & IPO SM i falkenberg. HUR ROLIGT SOM HELST! Mängder med roliga fartfyllda bilder må ni tro. :)
Mvh Emelie 
#4 Snälla rara Ronja, vi vill också se på dom…
Men du är inlagd som artikelförfattare ännu på sajten. Så vill du göra en artikel av det hela med ditt eget repotage så kör på!
Ska kika in på bilderna. Nyfiken är man ju i massor.
Ingen stress, ta det då du har både tid och lust Ronja06