Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1645 ggr
medde
0

Medarbetare

Vill börja med att tacka BrightGloria för den tiden som hon varit Medarbetare på sajten, men nu väntar skola och hundar.Tack BG för ditt fina jobb du gjort på sajten. Men vi har det glädjande nyheten att hon kommer vara kvar som " vanlig" medlem på sajten. Tur är väl det, annars skulle jag sakna dig!

Sen vill jag hälsa en välkänd Medarbetare tillbaka på sajten. Starfall kliver åter in igen som Medarbetare hos oss här. Kul att ha dig tillbaka igen!!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Futurity
0

Ja, vad ska jag svara?

Bg, vi får prata om det här sen!Skrikandes
Roligt att ha dig tillbaka som Medarbetare starfall.

Skojjar med dig BG!

Soffe
0

Va bra att du få va medarbetare här igen Carro.. Jag anar ugglor i mossan *hihi* Nä skojar bara..

BrightGloria
0

Ja, såklart jag stannar kvar här. :) Men det känns inte riktigt som om jag kan stå upp för mitt medarbetsskap så jag ger den till Starfall som kommer göra ett toppenjobb!
Kramar

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

Ugglor i mossenObestämd

Soffe
0

#3 Du har gjort ett jättebra jobb BG och Carro kommer göra ett bra jobb oxå, det tvivlar jag inte på :-)

emma93
0

Vad bra att du stannar kvar BG!! Tack för tiden som Medarbetare och välkommen tillbaks Starfall!

medde
0

#5 Vi ar som en liten regel att inte skriva ut nicken riktiga namn i inäggen, då vissa vill inte ha det ute på sajten. Utan enbart sitt nicknamn.

Mvh medde

Starfall
0

Tråkigt att du försvinner som Medarbetare, Bright Gloria. Jag önskar dig lycka till med skolan och hundarna Glad

Tack alla! Skrattande

Kramar/carro

Ressu
0

Välkommen tillbaka Starfall, roligt att ha dej här igen =)

Och tack BrightGloria för att du ändå stannar kvar på sajten =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Soffe
0

#7 Jag tror inte att det är så hemlighetsfullt eftersom hon brukar skriva sitt smeknamn och inte sitt riktiga namn efter ex. Kramar. Vilket jag oxå gjorde.

Då tycker jag inte att man bör göra det själv heller.

[Malin3033]
0

#10 jag tycker det är skillnad på att skriva sitt eget namn, för då gör man det för att man själv vill. att någon annan skriver det förvirrar för oss andra läsare, skriver man nicken har man koll på vem man menar.

Soffe
0

#11 Ja men nu gjorde jag så den här gången, kanske gjort det innan oxå. Kommer inte ihåg. Jag kommer inte göra det fler ggr iaf.

BrightGloria
0

Men SÅ stor roll spelar det väl ändå inte. Nu drar vi ett streck över det här tycker jag. :) Låt oss fortsätta och vara glada.

Grattis Starfall!

//BrightGloria
- Hemsida

Soffe
0

#13 Precis! Positiva tankar här och nu :-)

Gittan
0

BrightGloria. Tack för den här tiden och lycka till med studierna.
Starfall välkommen tillbaka.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Starfall
0

#15 Tack, Gittan! Glad

nera
0

Tack för ett fint jobb du gjort här BG Glad Och såklart så syns vi väl här ändå. Fattas bara annat va Flört

Välkommen Starfall och lycka till som medis. Glad

Starfall
0

Tack nera Skrattande

BrightGloria
0

Tack!

//BrightGloria
- Hemsida