God kväll 15 september
God kväll på er. Här är det en härlig kväll. Gubben sitter och tittar på speedway. Sonen och jag spelar lite bordshockey medan dottern sitter och ser en dvd-film med Emil i Lönneberga. Önskar er också en trevlig kväll.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Tack detsamma, GittanL! 
Snart är det idol, är det många här som följer det?
Jag tycker det är så kul att se hur artisterna utvecklas =)
Gokväll.. kommer nyss tillbaka från kvällspromenaden, riktigt skön höstkväll :) Nu blir de idol o sen top model innan man börjar söka sig i säng. Natt 2/5 ska försöka avverkas.. (sambon är på arbetsresa till holland..)
God kväll allesammans! (Passar på att skriva i pausen, tittar på idol, någon annan som gör det?)
Gah vilken dag! Den här veckan är beviset på att jag valt en studiemotiverad skola, vilket jag egentligen älskar. Men imorgon har vi prov i företagsekonomi, läxförhör i engelska, på torsdag är det en inlämning och på fredag matteprov. Mindre kul. Var tvungen att skriva en lista med klockslag och strukturera upp hela dagen för att jag skulle få något gjort. Så mellan klockan 20.00-21.00 har jag rast och belöning för att jag varit duktig och plugga, jag får nämligen se på Idol och sitta vid datorn i pausen. :-)
Sen blir det att plugga lite till, men klockan 22.00 ska jag ligga i sängen!
Sköt om er!