SHELTIETRÄFF I HÄSSLEHOLM 27 SEPTEMBER
Hej, tyckte att det var trist att det inte var någon träff i närheten av Hässleholm där jag bott ett år, därför beslutade jag mig för att anordna en egen. Den 27 september tänkte jag att alla som vill samlas kl. 11 på grusparkeringen vid Hässleholmsgården. Jag är utbildad hundinstruktör och hundpsykolog (ej verksam pga sjukskrivning för närvarande) och tänkte först leda en aktiveringspromenad där jag visar olika slags aktivering, sen blir det fika - där alla tar med egen matsäck- och till sist tänkte jag hundarna kunde bekanta sig med varandra lösa. Alla är välkomna och det är ingen föranmälan eller kostnad! VÄLKOMNA! Ps. jag har ett info blad som ni kan skicka eller sätta upp för att fler ska få veta om denna träff, maila mig på ulrika_sjoegren@yahoo.se så skickar jag det till er, hoppas vi blir några stycken som kommer!!! Mvh Ulrika Sjögren

Det ligger väldigt långt bort från mig så tyvärr kan jag inte komma!
Men det är ett jättefint initiativ och jag hoppas att det kommer många till dig!
Lycka till!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Woho! Party!
hässleholm, ligger det i skåne? Eller är jag helt ute och seglar nu? Vore kul att komma, men vet inte om jag kan.