God dag 21-09-09
Nu är det en riktigt höstdag över Sthlm regn och rusk. Jag som badade mina hundar igår. Men hur som helst dom är nu i alla fall rena och klippta. Så nu kkan man koppla av det i ca 8 veckor innan dom är riktiga pälsbollar igen.
Hoppas ni alla fått en bra start på en ny arbetsvecka. Nu är det äntligen inte all för lång tid kvar på stambyte, det ska vara klart om 2 veckor. Tänk att det fanns en ljusning ut ur detta. Så här känns det även riktigt bra här med!
Må bäst alla/ krama om era hundar
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Vad skönt att höra medde att stambytet snart är klar 
Idag har jag varit inne i Vetlanda och handlat lite, bland annat en SBK tävlingsväst för spår&sök. På söndag är det nämligen dags för spår&sökträningen på hundkursen. Det ska bli jättekul 
Nu sitter jag här och lyssnar på U2 - With or without you. Älskar denna låt. Även deras låt "beautiful day", den spelade några estetelever upp för oss stundenter i juni. Det var en underbar känsla att höra den låten på sin student 
Snart ska jag gå ut en sväng med vovvarna, får se vad man hittar på idag ute. Och kanske får kameran följa med då 
Ha en bra dag!
#1 Kan bara säga äntligen! Men snart är man tillbaka ett normalt hem´igen. Dvs med vatten och avlopp.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥