Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1069 ggr
Starfall
0

Godmorgon 30 september

Hej alla glada!

Idag vaknade jag av att Frankie och Love var väldigt gosiga, de låg utsträckta bredvid mig båda två, på rygg dessutom ;)

Ute är det väldigt kallt, undrar egentligen hur många minusgrader det varit ute inatt… Frosten ligger kvar på gräset och för att inte tala om de frostkänsliga änglatrumpeterna. De är helt glittriga av frost. Hoppas de överlever, hur som helst är det dags att ta ner dom i källaren inför vintervilan. Så det måste göras idag..

Sedan ska jag träna hundarna lite och då särskilt Love. Imorgon är det spår och sök på kursen och repitition. Nästa vecka är det avslutning och slutprov. Undrar hur det kommer gå. Det är inte annat än att man är nervös inför det.

Ha en bra dag alla!

medde
0

Lycka till Starfall.

Här över Sthlm är det kallt ute men solen är framme. Nu ska jag ner till tvättstugan och slita ett tag, sedan är det Taekwondo träning för tösa, så det blir då en liten tur i till stan och trängas med bilar.

Hopas ni alla får en fin dag. Samt att vi ses under dag/kvälen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
0

#1 Tack så mycket Glad
Nu är jag lite nyfiken. Vad är Taekwondo för något? Är det typ något karateliknande?
Trängas med bilar, det lät inte så roligt… Kör försiktigt bara!

medde
0

#2 Det är jättekul att träna.Prova!

Lägger in 2 stycken länkar så kan du läsa själv.

Länk 1

Länk 2

Starfall
0

#3 Det verkar vara jättekul att träna detta =) Men jag vet inte om det finns här i närheten så man kan träna detta här. Men jag kan ju hålla ögonen öppna, för om jag hittar det här i närheten så vill jag iaf prova detta =)

medde
0

Jag kan faktiskt så gott som lova dig att det är superkul, och framför allt så nyttigt för kroppen.

Starfall
0

#5 Ja, jag tycker ju karate är jättekul så jag gillar nog detta med =)

Gittan
0

God eftermiddag. Det blir mer och mer höstlikt väder. I kväll blir det ett slappande framför TV-rutan.

#0 Lycka till!

medde så din dotter tycker träningen är kul. Det låter härligt!

Önskar er alla en trevlig kväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Niini
0

Gokväll, ledig idag så jag har irrat omkring som en dåre hela dagen för att hinna med allt man inte hinner när man är på praktik. Sen har jag beställt massor av grejer från crazy factory (piercing-/smyckeaffär) :)

medde
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Starfall lägger in lite mer så ser vad vi pysslar med att par ggr i veckan

#7 Tösa älskar det:-) Men det är inte bara tösa så tränar, även hennes mammaFörvånad Bra tjejer reder sig själv.

Denna kommentar har tagits bort.
Starfall
0

#9 Det ser verkligen jätteroligt ut Glad Kan tänka mig att detta är bra att kunna för självförsvar Tungan ute

medde
0

#11 Mycket!