Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettminneslund
Läst 2586 ggr
mojsans
0

LUCKY MIN PRINS

Min älskade Lucky har fått somna in, jag kan inte fatta jag kan inte förstå, han fattas mig, han var så speciell, han var mattes snygging, min älskling min prins, men han har inte ont längre, nu springer han på friska ben uppe i djurhimlen.

Jag saknar honom så, det gör ont i mitt hjärta, tårarna blir till hav.

Sov i ro min älskade Lucky

17/12-2003-26/8-2009

Ressu
0

Beklagar sorgen mojsans. Det är aldrig lätt att förlora en vän Rynkar på näsan

Vila i frid Lucky!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

BrightGloria
0

Beklagar! Skickar styrkekramar till er!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Starfall
0

Jag beklagar sorgen Gråter

Tröstkramar

?Vila i frid!?

Soffe
0

Jag beklagar oxå sorgen Gråter

Tröstkramar!

SparklingTindra
0

Åh, vad tråkigt. Beklagar sorgen. =(

medde
0

Beklagar sorgen. Många tankar till dig mojsan

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
0

Jag beklagar verkligen det som hänt er mojsans. Mina tankar finns hos er GråterOskyldig

MirakelMalin
0

Fyyy, det finns inget värre… Gråt så mkt du kan vännen. Det gör så nedrans ont, jag vet. Vi måste trösta oss med att de nu slipper all smärta. Nu är det vi som får ta över den i form av sorg. Tänker på dej och skickar massor av tröstekramar. <3 <3 Gråter

mojsans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack alla, det är svårt att mista en älskad vän, han kommer alltid att vara den som var min speciella hund, jag saknar honom så, min vackra Lucky,

nera
0

# 9 Det kan jag tro mojsans. Men du har ju lyckligt vis en massa fina minnen bevarade av honom kan jag tänka mig, även fast det inte hjälper att få tillbaka honom. Han har i a f förgyllt ditt liv med sin närvaro. Så länge det nu varade..Oskyldig

Han var jättefin. Härlig bild

medde
0

Kan bara instämma med nera.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Trullzigull
0

Ta hand om dig , vi ses på söndag o pratar lite kram kram

mojsans
0

#12 Tack, ja det ska bli trevligt att ni  kommer. och tack alla som skrivit, gå gärna in och se honom på hemsidan från det han var liten,

Mojsans kennel

Trullzigull
0

Min tokiga Fia kanske kan ge dig ett smileKyss

mojsans
0

Det jag har lärt mig efter detta som hände med Lucky är lita aldrig  på veterinären, utan stå på er när det gäller er hund om den blir sjuk, fick inte komma in fast jag ringde som det stog på hemgångsrådet, han hade feber och gick inte på foten, fick till svar att han kanske inte gillade gipset. Hade jag vetat i dag så hade jag propsat på att få komma in, men vad hjälper det, jag får inte tillbaka honom levande, utan nu står han i en urna här hemma. Och kan inte förlåta mig själv.

Tårar kommer det att rinna ett bra tag framöver,

Min älskade Lucky, matte saknar dig.

emma93
0

Mina tankar går till dig mojsans. Det är så tungt att förlora sin hund, och sorgen tar tid. Jag är så lycklig att jag har möjligheten att ha flera hundar, då det hade varit outhärdligt att stå helt utan hund och den jättesorg det innebär när man förlorar sin vän.

nera
0

# 15 Trist att inte kunna lite på veterinären…Oskyldig Fy då!

(Men det är ju lika med våra doktorer (sjukvården) också. Kan inte lita på alla där heller tyvärr.)

mojsans
0

I dag är det fyra veckor sen Lucky fick somna in, Det käns i hela mig, en ny ros på sin urna, och ljuset tändes för dig.

Min älskade Lucky vad du är saknad.

En ros från trädgården

Starfall
0

#18 Å, Mojsans… Gråter Hade vi bott närmre varandra hade jag åkt till dig direkt och gett dig en riktigt stor tröstkram! Nu går ju inte det, så får skriva kramen till dig istället.

*Tröstkramar*

nera
0

Stor tröstekram från mig med Oskyldig

mojsans
0

I lördags var det en månad sedan min älskade Lucky fick somna in, tiden går så fort, men tankarna varför det kunde gå så finns kvar, han fattas mig, en bit av mitt hjärta kommer för alltid att fattas, det är du min älskade Lucky.

Du är för evigt saknad, kan inte beskriva smärtan och saknaden i mitt hjärta, hela jag, min själ

Trullzigull
0

#21 Förstår dina kännslor till fullo smärtan verkar aldrig gå över men han var så fin  din Prins kram Marita

Starfall
0

#21 Jag förstår precis hur du känner, är i samma sist jag… Min lilla älskade Pyret gick bort i januari. Blev så sjuk så fort… Smärtan är så svår, men genom att minnas allt det underbara med henne och alla fina stunder blir det lite lättare.

Kramar

mojsans
0

Tack alla för kramar. Ja jag känner det som ett svek från min sida att jag inte såg vad som hände med honom, men jag kan inte vända tiden tillbaka som jag skulle önska att det gick. Nu har jag börjat med ett minnesalbum, och när jag tittar bland korten och ser att vi haft det fint tillsammans, har varit ute i skogen och på ängen där han älskade att få springa tillsammans med Dennis, och få ligga i mitt knä och gosa. Jag smög till lite extra gott när han inte var pigg och ville äta, han hade något som blev efter ett fästingbett när han var 4½ månad, blev lite dålig höst och vår, ja han har haft lite otur min pojke. Ja det finns så mycket som man har kvar, och jag får ta fram minnena i mellan åt när det gör ont av saknad och tårarna rinner.

Nu får de andra mer kramar, och genom Dennis så ger jag Lucky en kram.

Var rädda om era godingar, en dag kan det vara för sent.

Kram alla