God morgon 4/10-09
Idag när jag klev upp på morgonen var det vitt ute. Det har snöat här inatt. Hoppas bara att det hinner smälta till klockan ett då jag ska och träna agility med Askas (Tindras "valp") familj. =)
Annars blir det en lugn dag, lite fixande inför avslutningen på agilitykursen imorgon och kanske ett besök hos kompisen som just flyttat till ny lägenhet.
Ha en bra dag!
#0 Oj
!
God morgon
Här öven stan är det blåst och ruggit ute. Man vill helst vara inne i värmen. Men nu ska vi i väg på taekwondo träning, för att sedan städa ur evakueringslägenheten under dagen. Ingen rast eller ro här inte.
Sedan är det slutbesiktning efter stambytet här hemma i vecka, men det är så skönt att vara hemma återigen, men mycket pyssel innan man fått tillbaka saker och ting igen..
Ha nu en fin dag alla
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#0 Ojoj, avundas dej verkligen inte
. Håller tummarna att det tar länge ännu innan vi har snö här… Speciellt nu när man har en liten valp som fryser om tassarna…
God dag alla!
Idag blir det att ta itu med en massa pappersarbete och sånt. Måste passa på sålänge sambo är och jagar.
Neiti har nu kommit in i sitt första löp så det är spännande att se hur det går här hemma. Dock har ingen av pojkarna reagerat ännu iaf så det ser hoppfullt ut =)
Hoppas ni alla har en bra söndag!
God förmiddag
# 0 Vad fint det var med lite snö 
Här har det varit full fart sedan vi vaknade strax efter kl 8. Jag har roat mig med att städat ur avloppen och under badkaret i badrummet, medan gubben har ordnat så att vårat vardagsrum ser mer eller mindre ut som en mindre byggarbetsplats. Han håller på att lägga kakel på golvet under kaminen ska stå. Den är äntligen på väg in nu 
Här har det regnat mycket, men nu är det uppehåll. Blåste desto mer igårkväll ute.
Önskar er alla en fortsatt bra söndag.
Hej alla =)Idag blåser det så man tror taket ska flyga av huset. Men annars är det faktiskt ganska fint väder. Förutom att det är lite kallt..
Senare idag ska jag följa med pappa till sjön och dra upp båten inför vintern. I år ska vi minsann göra det innan snön kommer, även innan isen ligger decimetertjock i båten, som det var förra året. Det resulterade i en avbruten åra då jag som inte är så värst smart av mig försökte slå loss isen. Så i år ska vi alltså göra det innan dessa problem uppstår 
Annars blir det väl inte så mycket gjort idag förutom hundträning då. Nu är det bara några dagar kvar till hundkursavslutningen.
Ha en bra dag alla!

God eftermiddag
Har precis kommit hem från spårträning i full storm. Gick bra trots ovädret. Resten av dagen kommer spenderas inne i värmen, ikväll blir det söndgsmiddag hos föräldrarna :)
/7 Sofie

God eftermiddag, vi hann gå en längre promenad innan regnet och blåsten blev för hård, först så gick vi till skogen, men Hasse stoppade mig och hundarna, det låg en 1 meters huggorm inte långt från tomten, men den är borta nu. så vi gick ifrån skogen och tog långpromenaden i stället.
Nu blir det att gosa inne framför brasan.
Ha en trevlig kväll alla.