Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 858 ggr
Ressu
0

God morgon 5 oktober

God morgon alla!

Nu har en ny vecka börjat. Tyvärr med jättedåligt väder här hos oss. Stackars Kiira tänkte nästan blåsa omkull då jag var ut med hundarna tidigare idag.

Jag hatar måndagar, vet inte varför men det är sämsta dagen på hela veckan. Nån annan som har en veckodag som dom bara inte gillar?

Nu ska jag ta mina kryckor och gå och se om jag får ihoprört frukost åt mej själv =) Hundarna har ju fått sitt.

Hoppas ni alla har en bra dag och får en fin vecka!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Gittan
0

God morgon. Vi kom hem från Kalmar sent i går kväll. Barnen somnade redan innan de hamnade till sängs. Idag är det en lugn dag här hemma.
#0 Någon har sagt någonstans här på nätetet att måndag är den bästa dagen på hela veckan - för att det då är en hel vecka innan nästa måndag kommer.

Önskar er alla en trevlig måndag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Chanku
0

Gomorrn, här är det årets första snö. Väldigt spännande tyckte Pixie som aldrig sett snö förut. Först hade hon lite svårigheter med att gå, inte för att det var kallt eller otäckt utan för att hon var tvungen äta sin väg framåt… Knasråttan Skrattande Tyvärr var det bara ett tunt tunt lager, så jag misstänker att hon får sitt första-snö-rycket sen när det kommit lite mer snö, nu var det bara normal nivå på det roliga.

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

SparklingTindra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dag!

Här har snön fortfarande inte försvunnit så jag måste ut och slira med mina sommardäck igen. Det är inte kul att köra på vissa ställen. Igår när jag skulle svänga av en väg så gick det inte ens att bromsa in så det var bara att fortsätta rakt fram istället och bilen bakom mig gjorde världens snurr mitt på vägen.

Skönt i alla fall att man inte ska jobba idag.

Chanku
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jäklarns, ni har fått mer snö än vi :) Våran snö täcker knappt backen (än).

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

SparklingTindra
0

#4 Haha jaa, fast jag hoppas på att den ska smälta undan idag.

Mina kursdeltagare har avslutning på fortsättningskursen i agility ikväll och det är ju inte kul om det är en massa snö på agilityplanen. Det är nämligen tänkt att dom ska ha en liten tävling. =P Nästa vecka kan det komma hur mycket snö det vill. Hoppas bara att jag får några vinterdäck på bilen först..=D

sissie
0

Här har vi gnistrande solsken som till och med värmet en del, så det lär dröja innan snön kommer hit.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg