Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 745 ggr
Gittan
0

God morgon 7 oktober

Ska också iväg för att jobba, men behöver bara vara på kontoret till lunch. Önskar er alla en trevlig onsdag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Starfall
0

Godmorgon!

Idag är det mulet och grått ute och regnar lite smått. Inget härligt väder idag alltså.

Jag ska träna Love endel idag. Eftersom det är avslutning med slutprov på hundkursen imorgon är det nog viktigt att träna ordentligt. Hoppas det ska gå bra..

Annars ska jag nog inte göra så mycket mer idag tror jag:)

Ha en bra dag!

mojsans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Är väl inget toppenväder här, men ska bli bättre senare under dagen. Åker ev ut till agilitybanan med mina juveler så de får springa av sig och hoppa mm, Daisy tycker det är jätteroligt med agility, hon blir 10 år 5:e november.

Ha en bra dag.

Ressu
0

God morgon alla!

Här har vi blåsigt värre och regn. Inte roligt alls att vara ute i detta väder.

Hoppas ni alla har en bra dag!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

runas
0

God morgon!

Sitter här vrålförkyld, hostar o snorar o känner mig über fräsch, not!

Annars gör jag noll knop, ska försöka ta det lugnt idag då Vet kommer i morgon o ska UL mina ston.

Ha det gött!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

medde
0

God morgon

Nu under morgonen har vinden äntligen avtagit något, det var halv storm igår kväll. Men än så länge är det lite grått och trist men den tappra solen försköker nu att tränga fram mellan molnen. Så snart så!

Jag ska strax ned till tvättstugan och stöka ett par timmar. Senare under dagen är det taekwondo träning.

Ha nu en fin dag alla,hoppas vi ses senare under dag/kväll

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SparklingTindra
0

God dag!

Här snöar det och är -2 grader ute. När man kollar ut genom fönstret är det så snöigt så man nästan inte ser nånting alls. Jisses vad plötsligt snön kom. Igår höll den ju på att smälta bort.

Egentligen var det tänkt att jag skulle fara och träna agility ikväll på klubben, men det blir nog inget av med det. Jag far på NNKK's trivselkväll oh miljötränar Enya istället. =)

Ha en bra dag!

medde
0

#6 En liten fråga av ren nyfikenhet. Hur tidigt brukar det börja snöa hos er, samt hur länge brukar nu ha snö kvar på backen innan ni kan säga: Nu är det vår?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SparklingTindra
0

#7 Haha vi kallar det för vår när det fortfarande är snö på backen. För oss är det vår när solen tittar fram och snön börjar smälta. =P Så typ mars-april börjar våran vår med sol och snö. Men maj månad kan fortfarande ha lite snö kvar. Det har till och med hänt att det har snöat på midsommarafton, men det är länge sen nu.. =(

Annars så är det i oktober det brukar börja snöa, men först lite längre fram, typ i mitten/slutet av oktober.

Chanku
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har det vräkt ner snö (började med regnoväder) så idag fick Pixie träffa snö mer ordentligt. Och det var riktigt riktigt riktigt busigt Skrattande

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se