God förmiddag 8 oktober
God dag alla!
Äntligen lite bättre väder. Dock ska dagen ägnas mest åt studier och hemmasysslor.
Nu ska Kiira och matte gå ut och busa en stund.
Hoppas ni alla har en bra dag!
God morgon
Här över stan är det riktigt kallt. Träden börjar verkligen bli vackra med alla sina färger. Visst är det inte en så kul årstid nu men den är så vacker med alla sina färger.
Nu vankas det även en prommis för oss här hemma. Ha en riktigt fin dag alla
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag!
Idag är vädret bättre här och solen lyser över snön så man nästan blir bländad. Igår däremot så snöade det och blåste så jag var tvungen att skotta fram bilen när jag skulle till affären. =P Tur att jag har vinterdäck på bilen..
Snart ska jag och hundarna ut på en långpromenad så dom får leka av sig i snön. Enya far som en studsboll i snödrivorna, Tindra hinner inte med henne. =D
Bilden är från igår på morgonen.
Men jisses vad snö ni redan fått. Har skiner solen!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God förmiddag alla :)
Ikväll är det avslutning &slutprov på hundkursen. Så idag blir det att finslipa lite på träningen samt trötta ut Love så han inte är alldeles för glad på slutprovet;) Skämt åsido… Det ska nog gå fint :)
Nu ska jag ställa mig i duschen, det behövs efter att ha sett SparklingTindras vinterbild ;) Då behöver man värme hehe;) Men trots att jag vill ha sommar året runt så avundas jag de som har snö nu. Men det är nog främst för att Frankie älskar snö, springer runt och kör in huvudet i närmsta snödriva ;)
ha en bra dag!
kramar