God morgon 12 oktober
I går kväll gick bilen sönder så sambon fick komma och hämta mig. Nu är det bara att vänta på att verkstaden hör av sig. Den andra bilen har sambon till sitt jobb. Tänk vad man känner sig låst utan bilen. Bussen går tre gånger per dag. Önskar er alla en trevlig måndag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God dag
Återigen regn och rusk i luften i dag. Men men det hör väl hösten till.
#0 Visst är det trist då bilen går sönder, dyrt och jobbigt att vrara utan den. Önskar dig en fin dag med!
Ha en bra dag all ni där ute, hoppas vi ses under dag/kvällen
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

bilar skall vara snälla, lydiga och hålla sig i plåten! precis som datorer! När bileländet går sönder blir man bedrövad - synd att man är så beroende av den!
Annars skiner solen allt vad den förmår, vovvarna är pigga, jag har ont i handen och får egentligen inte sitta vid datorn - MEN det är ju så svårt att bara läsa ju!
Goddagens
Här skiner solen men det blåser kyligt. Blir till att klä sig ordentligt inför promenaden med grannens hund.
# 0 Trist med krånglande bilar.
Ha en fortsatt bra måndag alla 
Bilar som krånglar, fy och blä. Det är inget roligt det 
Idag är det inget trevligt väder ute, det blåser och är kallt. Men vad gör väl det när man har sina gosiga hundar att kela med? Vi ska iaf ta en riktigt lång promenad sedan, det ska bli härligt 
Ha en bra dag alla
God dag alla!
Här skiner solen men det är ändå ganska kallt. Ikväll blir det skola för min del, så sambo får vara hundvakt =).
#0 Bilkrångel är det värsta som finns, speciellt då man bor ute på "landet" och är helt beroende av den.
Hoppas ni alla har en bra dag och får en underbar vecka 
Goddag! Svinigt kallt ute! Jobbar 8-21.30.. dopck lyckades jag få 1½h ledigt nu mellan praktik och jobb…