Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 809 ggr
Ressu
0

God morgon 13 oktober

God morgon alla!

Idag när man vaknade så snöade de Förvånad. Men som tur är så har vi det så pass varmt att det smältade genast bort. Inget vidare med snö och halka då man går på krycker… Rynkar på näsan

Nu skiner solen dock och det ser ut att bli en fin dag Glad.

Hoppas ni alla har och får en fin tisdag!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

SparklingTindra
0

Goddagens!

Jag och vovvarna gick ut halv åtta i morse i finvädret och dum som jag var så trodde jag ju att vi skulle hinna tillbaka från våran promenad innan halv tio, så jag kunde ringa till veterinärstationen och boka tid för HD/AD-röntgen åt Enya. Men nädå, vi var hemma fem över halv tio och då var telefontiden slut. =(

Får hoppas på att jag hinner ringa dit imorgon..

Idag ska jag städa lite här hemma och kanske bada haserna på Tindra så jag får testa nya saxen. På kvällen blir det styrelsemöte på klubben.

Ha en bra dag!

medde
0

Här var det ljuvligt väder i morse då tösa skulle till skolan, snöblandat regn! Huja mig det var inte härligt alls.

Sen är jag toppen glad på hantverkarna, då dom fixade lägenheten mitt i mot mig, så har dom lyckats spräcka min vägg i hallen inifrån grannen badrum! Så nu blir det att ha hantverkare återigen hemma igen. Ok inte så stor spricka men ändå.

Ha nu en underbar dag alla, så hoppas jag verkligen att vi kanske ses härinne under dag/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥