God morgon 14/10-09
Idag har jag ringt och beställt tid för HD/AD-röntgen på Enya. Hon fick tid nästa onsdag klockan 13.00. Usch, jag är faktiskt lite orolig över det. Jag var helt 100% säker nät Tindra skulle röntgas att det inte var några fel, men med Enya vet jag inte. Men det är bara att vänta och se.
Snart ska jag gå ut med hundarna i solen på långpromenad.
Ha en bra dag!
God morgon.
I dag snöade det då jag skulle köra tösa till skolan, men nu skiner solen i den kalla luften.
Satt just och lyssande på nyheterna, vart lite snopen då jag hörde att det ska vara förbud mot dubbdäck på Hornsgatan! Hmm hur mycket rundkörningar kommer det att bli i stan för bilar med dubbdäck. För mig ett lustigt förbud. Under eftermiddagen är det taekwondo träning!
Ha nu en riktigt fin dag alla
Mvh
#0 Lycka till! Håller tummar och tassar för er.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

God förmidag!
Jag har blivit förkyld så det är inget vidare, hundarna får inte sin vanliga långpromenad, utan jag får hitta på andra saker som de gillar. Solen skiner och det var 2½ minus tidigare, nu är det + grader. Pratade med Trullzigull i går och jag ska kanske ta en valp från hennes Madicken, så nu väntar jag bara på att få höra när parningen blir, spännande.
0# lycka till, och ha en bra dag.
God morgon!
Idag blåser det så man kan tro att träden ska falla omkull. Så någon skogspromenad blir det inte. Däremot ska vi gå en sväng till samhället intill och gå runt lite:) Det blir nog trevligt..
Sedan ska jag städa huset har jag bestämt, det behövs :P
Ha en bra dag alla!
kramar