vad kul!
jag är sjuk, ett perfekt tillfälle att lära Ronja nya tricks. Igår blev det "backa runt mig" och sitta fint. Idag blir det nog backa upp för trappen.. vi får se. :)

Det är Meyas och Stintans favortikommando. Förutom varsegod.
Själv håller jag på och lära Zelda att hoppa upp i famnen och Meya försöker jag lära att stå på två ben.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#1 Visst är det! Backa upp för trappen låter som en riktig utmaning! Lycka till med det 
#2 Det kan jag tänka mig! Lyra tycker också det är jättekul 
Hoppa upp i famnen vill jag lära Lyra också! Dock håller jag på att lära henne lite annat nytt nu, så det får nog vänta ett tag till. Hur gör du för att lära Zelda (att hoppa upp i famnen)?
jag var inne på att lära Ronja "hopp upp i famnen", men hon är så "ostudsig" så vi kom bara till att hon hoppade upp till mina lår.
#4 "Ostudsig". Jag gillade det ordet! 
Jag och Lyra har ju som sagt inte börjat stående ännu, men hon kan hoppa upp i mitt knä på kommando (alltid något) 
Dock känner jag mig lite nervös inför när jag väl ska börja träna "hoppa upp i famnen" med henne. Jag är rädd för att hon inte ska förstå vad jag menar 
Grattis! Visst är det kul med allt "bus" man lär sina raringar. Tösa min har lärt Mickey en massa kul trixs och bus
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#5 jag skrev hur jag lärde Ronja i någon tråd.. ska se om jag hittar det. Det viktigaste är att du alltid fångar hunden, den ska kunna lita på dig till 100%, annars vågar den inte hoppa.