God morgon 20 oktober
God morgon alla!
Idag är en jättefin dag och så ligger man hemma i feber
. Idag ska oxå Kiira få sin 3månaders spruta. Hoppas bara att man är i sånt skick att man kan föra henne till veterinären, eller så får sambon föra dit henne…
Hoppas ni har en jättefin dag!

Goddagens på er alla. Här har vi precis haft det "spännande". Pixie hade fått tag på Rennie (halsbrännetabletter) och tryckt i sig 4 stycken o en bit plast. Efter att ha pratat med både giftinformationscentralen och djurkliniken så visade sig att det inte var nån fara, men att jag ska hålla uppsikt på henne. Kan få problem med magen (hård eller lös) o lite magont, så hon ska få gå på skonkost (ris o fisk) några måltider nu. Men jäklarns vad nervös man hann bli!
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
#0 Krya på dig!
#1 Oj då, tur det inte var farligare tabletter. Hoppas lillan håller sig borta från medicin i fortsättningen.
Hej alla!
Idag är det nästan vindstilla ute, mulet på himlen och ganska trist väder ute. Inga vackra höstfärger att se på heller. Lönnträdets löv föll av då de var gulgröna, alltså hade de ingen vacker färg. Det är tråkigt =(
Snart ska jag åka till en kompis och så ska vi gå ut med mina vovvar Frankie och Love samt hennes golden Ronja. Det ska bli trevligt =)

Vi brukar aldrig lämna medicin i nån form så pass lågt ner (pga hundar o småbarn), men tydligen så hade brorsan haft bråttom i morse och bara "kastat" ner kartan på ett lägre bord i farten. Jag visste inte ens att vi hade den medicinen hemma förrän vi upptäckte att Pixie fått tag på den. Så jag är jäkligt glad över att det inte var nåt farligt hon fått i sig.
Det "lustiga" var att hon först klämde i sig halsbrännetabletter och sen stal en påse med naturgodis med chilismak. Och vi tycker att hon är korkad 
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se