God morgon 24 okt 09
God morgon.
Inne återigen efter en fin men lite kall prommis med hundarna, men härligt med lite frisk luft på morgonkvisten,nu sitter jag och dricker en härlig kopp kaffe och besöker iFokus.
Vad vi ska hitta på idag vet jag inte riktigt ännu, då tösa har lov och då ska få vara med och bestämma lite också. Det är hon värd efter en hård tid i skolan. Det förstår jag nu efter ha varit i skolan nu under denna vecka. Döv och trött i luvan!
Ha nu en fin dag alla. Hoppas vi ses på den trevliga mötetsplatsen på iFokus sheltie sajten!
Mvh.
En liten påminnelse:
Glöm inte att ställa tillbaka klockan en timma, under natten mot söndag
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Goddagens!
Idag är jag lite trött efter att ha varit uppe sent igår. Ser nog ut lite som en zombie just nu. =P
Idag ska jag fara och hälsa på min 96-åriga gammelfarmor. Hon mår inte så bra så jag ska eventuellt skjutsa henne till sjukhuset. Så det blir väl min dag det.
Hoppas att ni andra har trevligare sysselsättningar idag. =)
God morgon. Idag ska hela familjen till vänner och äta middag. Önskar er alla en trevlig lördag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Hej alla!
Idag är det FN-dagen. Fn-förbundet fyller idag hela 64 år så nu har jag satt upp flaggan
. Jag har även skrivit på min FN-förenings blogg om Fn-dagen. Så det är det jag gjort idag:)
Nu ska jag strax åka in till stan, usch vad segt men man måste ju =P
Ha en bra dag alla!
Kramar
God middag!
Mammis o jag har varit runt o shoppat lite o på djurbutiken fanns ett nytt hund-och kattgodis med 100% naturliga råvaror i. Dyra men tänkte att jag provar. Jappe är ju allergisk mot nötkött o spannmål så det är svårt att hitta godis han tål o gillar. Fanns olika smaker men jag tog Chicken Chips och Duck breast, gjort på 100% kyckling och anka, inget annat. Jasper SLUKADE godisarna så succen är ett faktum!
I kväll så ska vi titta på tv, dippa chips o morötter o bara slöa, skönt.
Ha en fortsatt trevlig lördag!!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
#4 Detta hundgodis ger jag mina hundar ibland, och det är verkligen nåt som de gillar 

Jag har varit en vända på stan o köpt mig en jacka. Var förbi djuraffären och fick mig en massa prover (foder, godis o nån "Piss off"-tvål). Köpte en liten apportbock och kex också. Så i eftermiddag har vi tränat lite på att hålla i apportbocken (hon har en förmåga att testa alla sorters targets hon kan, istället för att öppna munnen) o provsmakat kexen 
#4 - Det är jätte enkelt att torka eget hundgodis. Jag har bland annat torkat kycklinghjärta och strömming. Blir betydligt billigare än att köpa i djuraffären 
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
#4 5 Jag använder samma till mina krabater hemma. Dom bara älskar dessa.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥