God morgon 25- 26 //10-09
God morgon på er alla! Har ni kommit ihåg klockorna? 
Här ska det städas och donas, känns som vi varit riktigt duktiga i helgen, fönsterbrädena är uppe i kök/vadagsrum, vi har köpt grönväxter, städat, haft på tvättmaskiner, lagt upp mitt väggord(!) o sen ska vi lägga upp speglarna i hallen också 
God morgon.
Trodde man skulle få sovmorgon då tösa har lov från skolan, men icke då. Kl 0720 satte vattenborren igång i huset. Då är det bara att kliva upp till dom trevliga fyrbenta vännerna vi har hemma och ta ut dom på en morgon prommis.
Nu ska vi sätta gång och planera dagen samt veckan så den blir bra över lovet, men för mycket ute aktiviteter vet jag inte om det blir, vädret verkar inte lovande alls, duggregn och grått ute.
Ha en fin dag alla//Mvh
medde
medde redigerat// Lade in dagen datum i denna tråd, så vi kan fortsätta i denna tråd i stället för att ta upp en ny.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag!
Idag är jag utan jobb, så jag och vovvarna tog en liten sovmorgon innan vi gick på långpromenad och lekte lite med bästisarna Rasmus och Berta och tittade på Rasmus nya "syskon", en liten toypudel som heter Oskar. =)
Snart ska jag äta lunch och sen ska jag bada benen på hundarna så att jag kan klippa dom.
Ha en bra dag. =)