Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 960 ggr
Gittan
0

God dag 5 november

Här är det kallt. Härligt med brasan i öppna spisen. Sitter vid den och sköter en del arbetsuppgifter. Barnen är i skolan och gubben på jobbet. Önskar er en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

mojsans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla,

I dag fyller Daisy 10 År, och hon har fått det som jag vet hon älskar, pölsa blandat i hennes mat, gissa vad den försvann fort ner i magen, och de andra funderade men vi då!!! nej de fick inget av det. I kväll blir det en pastejmacka som hon gärna sätter i sig. Och så har jag ögonlyst Yuki det var UA. Nu ska jag ut i snö blandat med regn promenad ingen höjdare. men det är bara att klä sig.

ha en bra dag

Starfall
0

#1 Grattis Daisy =)

Idag har det snöat endel ute, men nu har det istället börjat regna så snön håller på att smälta bort nu. Fy för snöslask =S

Love gjorde något imorse som jag inte blev lycklig över. Jag skulle bara gå och "pudra näsan" och sedan gå ut med vovvarna. Det tog kanske 2 minuter. Rätt som det var hörde jag världens smäll ifrån mitt rum. Jag rusade in och fick se att Love varit uppe i fönstret och rivit ner massa växter. Mina fina saint paulior, mina fina blommor. En av dessa fick massa blad avbrutna, många andra hade ramlat ur sina krukor och låg utspridda på golvet. Nej, denna dagen började inget vidare.

För en stund sedan var jag ute och hämtade in ved så mamma kunde tända i vedspisen. Mysigt ;)

Nu ska jag ta en sväng med hundarna:)

Ha en bra dag!

Chanku
0

Här har det snöat idag, så nu är backen vit igen. Har precis kommit in igen, har tränat lite agility på baksidan. Så roligt och det är så jäkla roligt att se hur kul hunden tycker det är Skrattande

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se