Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 889 ggr
Gittan
0

God morgon 11 november

God morgon. Nu är barnen i skolan, gubben på jobbet. Ska nu själv jobba några timmar med en del papper från mitt jobb. Skönt att man kan jobba hemifrån en hel del. Sedan ut i kylan på en längre promenad med Bonzo. Han älskar sina långpromenader vilket väder det än är.

Sedan vet jag att det blir att tända brasan, laga mat tills mina tre yrväder kommer hem - två barn och en gubbe.

Önskar er alla en trevlig onsdag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Chanku
0

Godmorgon

Själv är jag nöjd över gårkvällens kursande. Har börjat en freestylekurs med Pixie och är förvånad över hur fokuserad hon klarade av att vara i ny miljö och med rejäl störning. Självfallet gick det sämre än i hemmamiljö, men ändå bättre än väntat Glad

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men nåt kommer man väl på under dagens gång Glad

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

Starfall
0

Hej alla!

Idag är det grått och trist ute, men ska snart ut med mina små vovvar på deras långpromenad. Det blir trevligt =)
Sedan ska jag städa och fotografera, även öva lite på gitarrspel tror jag. Det är kul ^^

Ha en bra dag alla!

Kramar

medde
0

Vaknade runt 0600 då taxi 020 ringde fel!!!! Och talade om för att mig att min beställda bil var utanför. Vill inte säga vad jag sa. Då man blir väckt på detta sätt. Man blir ju så rädd då man vaknar på detta sätt. Jag trodde något hänt i familjen.Men det var ju bara kliva upp och ta en tidigt frukost.

Har har det hunnits med ett snabbt snöfall för att bli vacker sol:-)

Ha en riktigt fin dag alla.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥