Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1645 ggr
medde
0

19-11- 09

I dag börjar dagen bra, inget regn som faller ned. Hoppas ni andra har det bra och eran dag börjat fint. Framför allt ni som bor i södra delarna av landet, då det varit storm med en massa träd som rastat och el som klappat ihop.

Karisma är nu i sitt höglöp, så det är just nu lite kaos hemma,

Tösa hemma ännu pga halsen, men talade med skolan igår och halva klassen är sjuk!

Ha det bra nu alla, hopppas vi ses under dag/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Gittan
0

Om din Karisma löper så är väl hanhunden i högform misstänker jag.. Säg åt din dotter att krya på sig. Min är också hemma med ont i halsen fr.o.m. i dag.

Önskar er alla en bra torsdag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

Mickey är helt på topp, men så även Karisma! Nu är det tusen ögon i nacken som gäller. Men jag måste ge Mickey en eloge han är toppen cool ändå. Det är lilla goa fröken som är hetatst just nu, och lyssnar inte mig ett skvatt!

Starfall
0

#0 Jag bor i södra Sverige men för en gångs skull blev vi faktiskt inte strömlösa här, inte heller ramlade halva skogen in på trädgården som vid stormen Gudrun. Men det kanske också kan bero på att det inte finns så många träd som kan ramla in i trädgården längre ;) Tråkigt att din tös är sjuk än, hoppas hon frisknar till snart.

#1 Din dotter får också krya på sig :)

#3 Hihi, jag vet precis hur det är att ha båda fertil hane och löpande tik i samma hus. Det är verkligen ett måste med dessa ögon i nacken då.

Idag är det tråkigt och grått ute som vanligt, solen har nog gått och gömt sig någon stans tror jag.
Nu ska jag mata vildfåglarna, de kommer och klagar på att foderautomaterna är tomma nu. Dom är bara för söta ;)
Efter det ska jag städa undulatbur, hamsterbur, kaninernas boxar samt rensa botten på 2 akvarier. Efter det ska jag och hundarna ta en härlig skogspromenad :)

Hoppas alla får en trevlig dag!

medde
0

Tack snälla Starfall. Har även skickat hälsningen till tösabiten, hon tackar även hon.

Vilken tur ni klarat er väl från blåst eller stormen!