MyDog 2010!
Den 7-10 Januari är MyDog 2010 i Svenska mässan (göteborg). Själv ska jag hålla mig hyfsat aktiv under denna fantastiska hundhelg.
Dels ska jag och Viggo vara med på agility och freestyle uppvisning i stora ringen under dagarna. Ronja kommer att tävla i de internationella agilityklasserna också 9 & 10:e. Jag kommer ev. även vara handler i sheltieringen och ställa ut om jag hinner med detta.
Någon mer som ska dit?
Mvh Emelie 
Tyvärr inte, helt fel håll för mig och fel årstid.Men jag skulle gärna vilja åka ned och titta.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Nämen Ronja06! Det låter som om du har fullt upp den helgen! Ska Ronja köra hoppklass III internationellt? Vad roligt att Viggo ska köra också, är det inofficiellt? Eftersom du skrev "uppvisning"?
Skulle vara superkul att komma och titta, men lite långt för en tur och retur resa samma dag, och har inget bra ställe att bo på.
#2: Nejnej, ingen tävling. Utan uppvisning i stora ringen, lite utav en FART tävling får man väll säja. Utvalda ekipage från klubben ska få köra. Därefter ska Viggo vara "prova på" hund också. ;) Så att barn kan få testa o köra agility. Lite nervöst, eftersom det är i centrum på hela tävlingen.
Jepp. Ronja ska köra hopp3 internationellt. Om nu det inte blir komplikationer efter operationen och så alltså.
Mvh Emelie 
#3 vad roligt! Hoppas allt går bra för er!
Det skulle vara jätte roligt att komma ner och titta, men tror inte det blir så.
Har inte varit i Gtgb på flera år.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Spännande! Stort lycka till!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida