God morgon 4 december
God morgon alla!
Äntligen fredag! Vad har ni för planer inför helgen?
Själv ska jag en tur till Vasa idag och handla lite julklappar, sen kanske på söndag ska vi åka och socialträna Kiira till en agilitytävling. Dock är jag fortfarande lite förkyld, men hoppas det ska gå om =)
Hoppas ni alla har en bra dag och får en underbar helg!
God morgon
Hoppas ni all mår riktigt bra!
Jag ska nu snart ner till tvättstugan och börja tvätta. Hur kul är det på en skala 1 tom 10?
Men i helgen har vi lite att göra jag och tösen, på lördagen ska jag vara funktionär då min dotter klubb står för SM. Sedan på söndagen ska vi till Scinece- fiction mässan och titta på en massa skoj.
Så helgen är fullbokad:-) Jag passar Ressus fråga vidare.
Ha en riktigt bra dag nu alla
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag!
Jag har spenderat morgonen hos tandläkaren som har lagat ett hål på en av mina tänder. Inte kul. Jag är bedövad från halsen till framtänderna just nu. Och dyrt var det. =( Men nu behöver jag ju inte gå dit igen på ett bra tag. =)
Jag ska snart gå till förrådet och hämta mina skidor. Vet dock inte om jag ska åka nåt idag, det är -18 grader så det känns nästan lite för kallt..
Imorgon ska jag nog inte göra nåt speciellt, bara mysa med mina pälsklingar.
På söndag ska jag gå på julmarknad, hälsa på min moster som fyller år, och sen ska jag på uppfödarutbildningen där vi ska ha anatomiprov. =)
Ha en trevlig helt allihop. =D
Brr tandläkare!! Hemskt att gå till men ett nödvändigt ont och dessa priser som är. Hujja mig.
#3 Ja, verkligen. Helst om man har tandläkarskräck som jag har. Det var därför hon satt så mycket bedövning. Och så pratade hon hela tiden om julkalendrar och nostalgiska tv-program och allt möjligt för att försöka distrahera mig. =P
Jag är helt paniskt rädd för tandläkaren!!!
#5 Det är bland det värsta som finns! =(
Medde & SparklingT - Jag håller med om att tandläkaren inte är roligt att gå till, har haft endel problem med för många tänder i underkäken, för trångt mellan tänder och andra problem så jag har varit hos tandläkaren rätt många gånger. Klarar inte av ljudet av borren =(
Men jag har nog mer veterinärskräck än tandläkarskräck. Får nästan panik varje gång jag går till veterinären.
Idag har jag hållt på och städat huset och juldekorerat, nu ser det ganska juligt ut här =)
Ikväll ska jag klä plastgranen på mitt rum. Tyvärr kan jag inte ha riktig gran då undulater inte tål starka dofter.