Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 818 ggr
Ressu
0

God morgon 7 december

God morgon alla!

Måndag igen. Jag helt enkelt hatar måndagar! Ikväll blir det skola för min del. Börjar med en ny kurs ikväll. Hoppas den är mera förståelig än den förra.

Helgen var sådär, lider endera av angina eller halsfluss så man har tillbringat största delen inomhus =(.

Vad har ni andra gjort för roligt ihelgen då?

Hoppas alla har en bra dag och att alla får en fin vecka!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

God dag.

Är åter tillbaka till verklighetn efter en fartfylld helg. Men det har enbart varit kul.

Men vilken tråkig dag som råder utanför mina fönster regn och rusk. Ingen värmande sol på himmlen.

Hoppas ni alla haft en riktigt bra helg helg. Nu när det är en ny vecka som just börjat, men det är inte alls länge innan helgen åter här. Härligt va?

Men tills dess hoppas jag ni kommer att ha det riktigt bra samt en god hälsa.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Malin3033]
0

God lunch!

Sitter på ett café och på bättre tider. Förvisso är det skoldag och jag ska snart tillbaka på lektion, men än så länge irriterar jag mig på att plånboken är hemma.

När jag kommer hem.. om jag någonsin gör det för idag är jag nog i skolan till klockan halv sex, så hoppas jag att jag kan gå en ordentlig runda med hundarna, det skulle vara så skönt!

Å andra sidan måste jag plugga en del.. så mamma kanske får ta hundarna idag, det visar sig.

Kramar