Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 946 ggr
Ressu
0

God morgon 9 december

God morgon alla!

Fortfarande grådask ute =(. Nu vill jag ha lite minusgrader så att hundarna inte ser ut som lerstatyer då dom varit ute…

Idag står det mera julstök på agendan.

Hur ligger ni andra till med julstök och julklapppar?

Hoppas ni alla har en bra dag!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

SparklingTindra
0

Goddagens!

Här ska det diskas, drickas te och lyssna på julmusik samtidigt. Sen kanske jag tar och dammsuger och julstökar lite.

Har inte ens börjat julbaka ännu. Har tänkt göra det nästa vecka när p3 sätter igång med Musikhjälpen på radion, det var riktigt roligt att lyssna på förra året i alla fall när jag julbakade. Får väl bli nån sorts tradition.

Får se om jag hinner med nån skidåkning idag, det är ju trots allt bara en minusgrad idag.

Niini
0

Bläväder idag som sagt.. Tur att man snart åker härifrån Oskyldig Desvärre förstår jag inte hur jag ska klara mig över en veckA utan Turbo! Kommer ju dö av längtan!

Chanku
0

Hu, julklappar vill jag inte ens tänka på! Tack o lov har jag köpt till de flesta nu. Funderar på att eventuellt skänka pengar som julklapp åt tex farmor o min farbror. Men jag får hur jag gör :) Det är svårt att köpa klappar åt dom som redan har allt :)

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

Starfall
0

#3 hihi, "dom som redan har allt". Precis så brukar det låta varje år när jag frågar min farmor vad hon önskar sig. Tungan ute

Jag har nästan fixat alla julklappar nu. Det är bara mammas julklapp kvar nu, jag ska köpa en scalare (akvariefisk) och ge henne dagen innan julafton. Det är vad hon önskar sig Flört

Ha en bra dag alla!

medde
0

God dag

Hoppas ni alla trevliga medlemmar mår toppen!

Julklappar och stök är det full fart på här hemm. Men i dag ska det bli en lugn dag. I helgen ska jag och tösabiten min åka till mässan Älvsjö och titta på massa med vackra hunder. Även kolla lite efter kul julklappar till hundarna. Tösa min har sparat länge för att få shoppa loss på mässan.

Ha nu alla en riktigt fin dag

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥