Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 930 ggr
sissie
0

Nu är julen slut

Tja kanske inte riktigt för en del av oss.

Så finns det några roliga bilder från julafton med era vovvar? Vad fick de i julklapp?

Min vovve - dock ingen sheltie - fick ett mjukisdjur och lite tuggodis. Mjukisdjuret tittade hon inte ens åt. Tuggisarna var föga intressanta. Kräsen dam som bor här!Obestämd

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Chanku
0

Pixie fick en liten ren (m pip, vilket innebar att brorsans hund tog över den. Han älskar pip), lite gotta (retrievertugg, fylld tuggrulle o kex) och en hundsäng (från brorsan och den andra brorsans dotter).

Sen fick hon ju egentligen ett agilityslalom också, det är ju främst hon som ska använda det :)

Tyvärr inga bilder ännu, glömde helt bort att fota.

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

SparklingTindra
0

Enya fick en gris som grymtar när man biter i den. Den blev en stor succé! Dom är helt galna i den och jag slipper det jobbiga pipljudet. Grymtljudet är ju bara charmigt.. Än så länge i alla fall.

Tindra fick ett rosa tuggben i plast. Så den tuggar dom som galningar på. Jättebra, så att dom rensar tänderna.

Sen så fick dom en tvilling-draglina till när vi ska åka skidor och varsitt grisöra.

Tror att dom var väldigt nöjda med sina julklappar. =)

sissie
0

LÅter som det i alla fall.

Dom däringa grisarna tycker jag också om. Dom grymtar så gulligt. Och jag lovar dig att man får höra mycket grymtande på jobbet då vi säljer dem där. Jag har inte tröttnat på dem än.Flört Trots att vi haft dem sedan strax före förra julen.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Starfall
0

Frankie fick en avlång tennisboll och Love fick en pipleksam i form av en pinne med en boll i var ände. Love älskar pipleksaken mest men jag tycker mest det är jobbigt att höra. Kanske borde prova en grymtande gris jag också;) Eller ja, Love då, jag kommer ju inte tugga på den hahaha. Den avlånga tennisbollen går de mest runt med i munnen, men det finns kanske inte så mycket att göra med en sån.

sissie
0

Man kan träna apportering med den.Glad Tennispinnen alltså.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

BrightGloria
0

Sheltiesarna fick en avlång snögubbe med pipis i.
Stintan fick en badrock och ett tuggben.

De blev jättenöjda. Skrattande

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida