1 jan 2010
God mogon samt god fortsättning på det nya året!
Tösen min ligger ännu och sover, då det blev sent för henne att vara vaken till över midnatt. Så här hemma är det tyst och ro som råder.
Karisma hade en verkligt jobbig natt av alla smällare. Hon är ännu i dag inte riktigt sig själv. Glad och pigg i morse men då det var dags att gå ut var det jobbigt. Det gällde att göra ifrån sig snabbt för att sedan vända näsan mot hemmet. Äta vill inte hon inte göra….Mickey därimot är det toppen med. Så dagen blir mycket åt Karisma för att få henne glad återigen.
Ha nu en rikigt fin dag alla.
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Hoppas alla kommer få ett helt suveränt år!
Pixie tog det lugnt i natt. Hon varierade mellan att sova, tigga ostbågar eller äta torkad luftstrupe :) Enda gången hon såg lite fundersam ut var när grannen sköt några raketer som fräste högt. Däremot märker jag att jag själv blir lite spänd när det skjuts. Men att leva med en rejält ljudberörd hund sätter sina spår också…
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
God morgon alla! :) Och måste ju även säga: gott nytt år!
Natten var lugn för såväl katterna som hundarna här hemma, trots att det tjöt och smällde ute låg hundara och sov när det var som värst. De brydde sig inte för 5 ören. Det är jag så tacksam för. De enda djur här som var rädda så var det undulaterna.
Idag är det ett härligt vinterväder ute, så nu ska jag ta en promenad med hundarna. Senare idag ska jag iväg med ett par kompisar, det ska bli roligt =)
Ha en bra dag alla!
Kramar
Idag känner jag mig slö. Sambon har låtit mig ligga och när jag kom upp fram på eftermiddagen var maten klar. Gud vilken slappardag jag har! Inget fyrverkeri här ute på landet. Önskar er en god fortsättning.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Emil klarade gårdagen suveränt! Han låg och sov under tolvslaget och fick sedan komma med ut när mina syskon smällde smällare. För dem syndes bara och inget ljud. GOTT NYTT ÅR :D
God kväll! Har varit en mycket bra början på året :) Först en fantastisk nyårsfest igår och idag en massa mys med min blivande <3 Att sista året med planering och sparande till vårt bröllop startat gör inte heller saken sämre :)
Gott Nytt År till er alla!
Firandet här hemma var lugnt. Det smällde endel men det gick bra med lite distraktion för vovvarnas del. Skönt att det är nytt år, och att vi går mot ljusare tider!:)
God fortsättning på er allesammans!
Tråkigt att hundarna/djuren ska behöva vara skotträdda vid dessa högtider. Inget bra alls..