Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 955 ggr
Gittan
0

God eftermiddag 10 januari

God eftermiddag. Hela familjen har varit ute och åkt skidor i skogen. Vi hade smörgås och varm choklad med oss. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Chanku
0

Här har det äntligen blivit lite varmare, var bara 5 minus ute. Packade ner en termos med te och så for jag o jycken ut. Jag har inte sett en enda människa ute nu när det har varit kallare, men idag hade verkligen byn tinat fram :) Haha, stannade en gubbe (mitt på övergångstället i en rondell…) och frågade "Är det en spets?" :) Hade sååå stor lust att svara "Ja, det är en jämthund" *skrattar* Var ute nån timme och njöt. Sen hann jag knappt hem förrän systersonen på 4 år ringde och frågade om jag ville hålla i honom medan han åkte skridskor. Så då var det bara att packa på sig kläderna igen och fara till isrinken med grabben o syrran. Bambi på hal is kan vi lätt konstatera ;) Så nu är jag allmänt trött och seg, känns att man har varit ute i friskluften mycket idag :)

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

medde
0

I dag kändes det riktigt härligt att vara ute, då man inte frös på en gång. Riktigt härligt med "bara"  ca -6 ute.

Nu är helgen strax över och en ny vecka stundar,, både på gott och ont tycker jag. Men hoppas ni alla får en bra vecka.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥