God eftermiddag 10 januari
God eftermiddag. Hela familjen har varit ute och åkt skidor i skogen. Vi hade smörgås och varm choklad med oss. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Här har det äntligen blivit lite varmare, var bara 5 minus ute. Packade ner en termos med te och så for jag o jycken ut. Jag har inte sett en enda människa ute nu när det har varit kallare, men idag hade verkligen byn tinat fram :) Haha, stannade en gubbe (mitt på övergångstället i en rondell…) och frågade "Är det en spets?" :) Hade sååå stor lust att svara "Ja, det är en jämthund" *skrattar* Var ute nån timme och njöt. Sen hann jag knappt hem förrän systersonen på 4 år ringde och frågade om jag ville hålla i honom medan han åkte skridskor. Så då var det bara att packa på sig kläderna igen och fara till isrinken med grabben o syrran. Bambi på hal is kan vi lätt konstatera ;) Så nu är jag allmänt trött och seg, känns att man har varit ute i friskluften mycket idag :)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
I dag kändes det riktigt härligt att vara ute, då man inte frös på en gång. Riktigt härligt med "bara" ca -6 ute.
Nu är helgen strax över och en ny vecka stundar,, både på gott och ont tycker jag. Men hoppas ni alla får en bra vecka.
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥