God dag 14 januari
Jag vet inte om ni har slutat med God morgon trådar, men jag chansar och skriver en God dag tråd. Det är en härlig dag ute, men jag ska göra storstädning inne. Nu är allt julpynt borta så då är det lika bra att pasa på. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Njedå, vi är nog bara för lata för att få nerplitat nånting. Bra att nån tar tag i det! :)
Här städas det för fullt då jag ska dra hem en massa tanter för att titta på fantastiska städtrasor :D (aka Enjo-party).

Här håller jag på fixa ihop müsli :) Blev av nån underlig anledning toksugen på müsli, men tycker sorterna i butiken är så tråkiga så jag håller på att "piffa" upp blandningen lite :)
Hoppas alla får en trevlig fortsättning på dagen! :)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Hej!
Idag har jag testat att så lite "bio-green" till undulaterna, det är bland annat gräs och klöver som man ska ge dom när det börjat växa. Får se om det kommer gro. Nu ska jag skicka ett mail till en djuraffärsfirma på nätet och höra om man kan beställa undulatfoder via dom. Jag är inte alls nöjd med utbudet i de lokala djuraffärerna. Visst, jag är kräsen. Men ja vill ge mina små undulater det bästa! =) I helgen troligen kommer flocken utökas med 2 små undulatkillar som behöver ett nytt hem. Längtar riktigt mycket 
Idag fick jag även ett trevligt paket med posten, så ikväll kommer jag börja läsa boken "tio hundar och en katt" =)
Nu ska jag gå ut med hundarna en sväng, sedan ska jag nog städa mitt rum. Har man 6 undulater + en fällande hund + en nedskräpande hund i rummet så behöver man städa ofta hihi ;)