Sheltie iFokus

Sheltie

Etikett: minneslund
Läst 1592 ggr
Starfall
0

Ett år av sorg och saknad..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det ett år sedan älskade Pyret lämnade jordelivet. Vi saknar henne något enormt och önskar att hon kunde finnas kvar hos oss. Men älskade lilla Pyret blev så sjuk att det bästa för henne var att få somna in för evigt. Gråter

Pyret, vi saknar dig så mycket! Det går inte beskriva hur det känns att du inte finns hos oss längre. Men vi vet att du har det bra där du finns nu. Du kommer alltid finnas i våra hjärtan och i våra tankar.

Min underbara, älskade Pyret. Vi kommer återförenas en dag. Lova att vänta på mig vid regnbågens bro, jag lovar att komma och hämta dig när min tid är inne. Då kommer vi aldrig skiljas åt igen! --,-@  <3  <3  <3

Kramar/Din matte Carro

MarieSchroder
0

kram!

emma93
0

Vad fint skrivet Starfall!

Vi har också årsdagar av bortgången av våra små älsklingar nu (en har nyss varit och en är snart), fast 2-årsdagen. Jag tror som du, att Pyret väntar på dig.

/emma93

Chanku
0

Kram!

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

VickiochTova
0

Tittar upp i det grå

Vad ser jag då

En trefärgad sheltietik

Och hon är så fruktansvärt lik

Starfalls älskade hund

Att jag måste ta mej en stund

Att berätta att när regnet började strila

Jag såg henne ligga där uppe och vila

Och när vi den vägen vandra

Ni kommer återse varandra..

Kram

mojsans
0

Vad fint du skrivit, jag förstår hur du känner, har själv fått lämna två som väntar på mig när den tiden kommer. Med tills dess följer de mig i minnet

medde
0

Goa kramar till dig Starfall.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
0

Tack alla för era värmande ord <3

#4 Vilken underbar dikt, kan inte annat än att från djupet av mitt hjärta säga - tack!

Gittan
0

Kram

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

nera
0

Mycket klokt och fint skrivet Starfall! Kram till dig.