Ett år av sorg och saknad..
Idag är det ett år sedan älskade Pyret lämnade jordelivet. Vi saknar henne något enormt och önskar att hon kunde finnas kvar hos oss. Men älskade lilla Pyret blev så sjuk att det bästa för henne var att få somna in för evigt.
Pyret, vi saknar dig så mycket! Det går inte beskriva hur det känns att du inte finns hos oss längre. Men vi vet att du har det bra där du finns nu. Du kommer alltid finnas i våra hjärtan och i våra tankar.
Min underbara, älskade Pyret. Vi kommer återförenas en dag. Lova att vänta på mig vid regnbågens bro, jag lovar att komma och hämta dig när min tid är inne. Då kommer vi aldrig skiljas åt igen! --,-@ <3 <3 <3
Kramar/Din matte Carro

kram!
Vad fint skrivet Starfall!
Vi har också årsdagar av bortgången av våra små älsklingar nu (en har nyss varit och en är snart), fast 2-årsdagen. Jag tror som du, att Pyret väntar på dig.
/emma93

Kram!
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

Tittar upp i det grå
Vad ser jag då
En trefärgad sheltietik
Och hon är så fruktansvärt lik
Starfalls älskade hund
Att jag måste ta mej en stund
Att berätta att när regnet började strila
Jag såg henne ligga där uppe och vila
Och när vi den vägen vandra
Ni kommer återse varandra..
Kram

Vad fint du skrivit, jag förstår hur du känner, har själv fått lämna två som väntar på mig när den tiden kommer. Med tills dess följer de mig i minnet
Goa kramar till dig Starfall.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Tack alla för era värmande ord <3
#4 Vilken underbar dikt, kan inte annat än att från djupet av mitt hjärta säga - tack!
Kram
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Mycket klokt och fint skrivet Starfall! Kram till dig.