God dag 19/20 januari
God dag. Idag måste jag in till jobbet och ta hand om sådant som inte går att fixa hemifrån. Passar på och hämtar barnen vid skolan då så slipper sambon stressa. Vi ska iväg och fira min mammas födelsedag sedan. Önskar er alla en trevlig tisdageftermiddag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God dag alla!
Kikar in snabbt mellan dom tusenen saker som måste göras före operationen.
Idag står det en resa till hälsovårdscentralen, fixa lite ved, träna Kiira och en del pappersarbete på agendan.
Kiira & Neiti slåss om vem som ska få halvligga i mattes famn medan hon är på datorn.
Var brukar era hundar vara medan ni sitter på datorn, tittar på TV eller dyl,?
Hoppas alla har en jättefin dag!
#1 Är jag i vardagsrummet är Turbo nedanför soffan eller brevid. Sitter jag i datarummet ska han vara i famnen.
#1 Mina vovvar vill helst ligga i famnen när jag tittar på TV. Är jag vid datorn ligger de vid mina fötter.
De vill alltid vara nära
Lycka till med operationen, håller tummarna för att det går bra:)
Hej alla!
Idag snöar det ute, men det är inte så kallt längre. Längtar tills våren kommer och de första blommorna slår ut. Och alla fåglar som kommer tillbaka efter sin vintersemester. Underbart <3
Jag har idag borstat hundarna, ansat tassarna och klippt klorna. Jag har även lagt undulatfrön i vatten, där ska de ligga och gotta sig tills imorgon. Då ska jag hälla av vattnet så fröerna kan börja gro. När fröna sedan grott om några dagar är de fulla av vitaminer och andra nyttigheter, perfekt för de små sötnosarna! 
Nu ska jag städa fågelburar och sedan städa resten av huset..
Ha en bra dag alla!
Hej på er allihopa! Kul att se er. Ni verkar ha haft fullt upp idag.
Jag har varit ledig idag men pysslat en hel del hemma istället. Nu ska vi snart äta mumsig middag. Chicke'nick's. Om någon vill ha receptet så säg till.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
#4 Till.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God kväll! Sitter här och pluggar inför matteprovet imorgon, men slank in här på underbara sheltie för att säga hej!
Vädret är sig likt, 3 minus, dag ut och dag in. Snön ligger envist kvar och jag längtar så himla mycket till våren.
Ronja älskar all snö men även hon börjar tycka att tiden mellan all träning är lite för lång.
Sköt om er!
#6 Instämmer med dig, nu får faktiskt våren ta och komma hit! :) Lycka till med matteprovet imorgon!