"gomåro" 25.1.2010
Bjuder på lite fin finländs dialekt ;) Morgon är det väl inte heller men psykiskt känns det så idag.
Avverkat veckans skolgång, nu väntar vi hem husse för att fara o handla o sen slappa framför tv:n..
God dagens alla! =)
Idag har jag tillverkat ett par leksaker till undulaterna, blev ganska nöjd men fåglarna undrar vad i all sin dar jag hängt in i buren.
Snart ska jag och mamma in till stan och handla frukt. :)
Ha en bra dag alla!
God kväll!
Nyss hemkommen från ett engelska prov - 100% grammatik. Tyvärr dröjer det väl till sommarlovet innan jag får reda på det resultatet… Vår engelskalärare verkar prioritera annat.
Nu väntar middag och sedan blir det en långpromenad med hundarna. Kylan har kommit tillbaka och idag är det 10 minus ute. Sedan blir det lite mental träning för dem. Ronja började löpa igår, så vi får se hur positiv hon är 
Sköt om er!
God kväll allihopa! Kul att se att det rör på sig härinne.
Idag så har jag farit runt en del på eftermiddagen. Besiktigat bilen, skjutsat medde så hon kunde hämta sin bil och handlat åt mamma och mig själv.
Nu ska jag pyssla lite på iFokus ett tag på lite olika ställen.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Tack sissie för din enormt fina hjälp i dag!!
God kväll.
Som ni vet äntligen bilen hemma igen, kändes som 8 år fast det endast var 4 dagar. Total beroende. Lika bra att erkänna det.
Hur som helst tagen har varit fullspikad hela dagen, med hundar tvättstuga bilen med mera. Äntligen sitter man ned en liten stund. Tösa min är hemma från skolan med en prakt förskylning och en hosta som kan väcka upp d….a
Hur som helst ha det riktigt bra alla
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Alltid kul att kunna hjälpa till.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!