Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1061 ggr
mojsans
0

GOD MORGON!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nu har snöandet börjat här, skulle inte komma i dag, nu tycker jag det räcker av den varan. På fredag åker jag med Yuki för parning, så om det går bra får jag påskvalpar, Nu strax ska jag ta en sväng med hela gänget har två +hundar hos mig, så 7 stycken i skogen de älskar att få springa och nosa, se om det finns något att äta (harpluttar).

Hade Hanna på besök i söndags, o gisses så fin hon är, en kopia av sin mamma Lovis. skickar med en bild av henne.

Ha en bra dag alla.

sissie
0

God morgon!

Lycka till med parningen.

En annan är hemma från jobbet idag. Magen spökar så det får bli "husarrest" för min del.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
0

God morgon

Solen  skiner så fint och kallt, men i morgon väntas det in ett rikigt oväder, brr,,,

All lycka till mojsan. Vilken fin bild:-)

Ha nu en riktigt bra dag därute, men glöm inte var rädd om er alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Malin3033]
0

God morgon! Här är det kallt, lyckligtvis sitter jag nu inomhus - på spanskalektion. Skrattande Att sitta inne på sheltie.ifokus kanske inte är tillåtet.. men det hade varit om det stod på spanska! Cool

När jag kommer hem tar jag och hundarna en promenad till mormor och morfar. Där väntas det planering inför sommaren!

Starfall
0

Mojsans - Lycka till md parningen! :) Oj vad Hanna vuxit, hon är hur fin som helst Kyss

Godmorgon alla!

Idag skiner solen här vilket bjuder in till ett par timmar i skogen med hundarna. Ska bli härligt med en skogspromenad idag :)

sissie
0

#3 Planering inför sommaren! Det lät trevligt. Glad

Må gott nu.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

MarieSchroder
0

Lycka till med parningen! Tänk att lilla Yuki skall bli mamma!

Kram!

/Marie

[Malin3033]
0

#5 det kommer bli jätte trevligt. Tanken är att de ska stå för skjutsandet till ganska månnga tävlingar iår, så det är några pusselbitar som måste falla på plats :)

emma93
0

Vad spännande med parningen! Håller tummarna!

#1 Krya på dig, inte kul med magspökerier och inte heller husarrest.

sissie
0

#8 Jag överlever. Magen är bättre idag i alla fall. Ingen chakladsås i alla fall.Flört

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg