Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettbilder-och-lekar
Läst 1378 ggr
[sheltietjej]
0

S.s konto

Hej alla Sheltievänner!

Nu har jag varit inne på stallet och hittat en heldel stulna bilder. Jag fundera på om vi på SIF kanske kan starta ett gemensamt konto för att anmäla medlemmar. Så kan vi hjälpas åt, eller ni kanske tycker det är en heltokig idé?

sissie
0

Tänkte du ett konto på stallet?

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
0

Jag har många ggr försökt att hjälpa till ang det med stulna bilder, men inte lyckats väl av kanske inget större intresse. Så jag ställer mig vid sidan om detta.

Konto har jag redan inne på Stallet. Just för att kunna se vad som finnes

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

MarieSchroder
0

jag har försökt leta bilder - hittat ett par som är mina - men efter att ha bläddrat så blir jag bara sååååå trött! och ARG!

Sen har jag aldrig lyckats få fram hur man får tag i individerna som har bilderna… brist på engagemang antagligen… Jag hittar en bild och sen står jag där och vet inte hur jag gör för att gå vidare och är alldeles för arg för att göra något åt det!

Men ja… jag kan tänka mig att vara med på någon slags gemensam räd…

/Marie

medde
0

Jag har flera ggr sagt att vi ska samla oss i en gemensam trup och samla in bildera vilka som är var i dom olika stallen. Mwn intressset har varit svalt för det. Så jag vet inte vad att göra. Känns inte kul då det blir halvdant. Men om det åter finnes intresse skulla vi kankse kunna göra det

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[sheltietjej]
0

#1 Japp, ett gemensamt konto som alla kan gå in på för att anmäla stulna bilder.

#4 Men om alla kollar lite då och då kanske vi kan minska antalet stulna bilder, jag är inne ganska ofta och tittar.