God morgon 27 januari
God morgon. Gubben är på jobbet och barnen på väg till skolan. Dagen kommer att bestå av jobbets hemarbete. Sedan är det min dag i stallet. Därefter blr det att göra i ordning middagen så den är klar när familjen kommer hem. Så det är fullt upp. Önskar er alla en trevlig dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
god morgon, mycket att göra idag..
God morgon på er.
Här är det kallt idag och solen försöker titta fram ibland.
Har några timmar på mig nu på morgonen att pyssla med lite saker. Sen är det dags att jobba.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

snö snö snö….. jag önskar jag slapp köra hem från jobbet idag…. eller det lät deprimerande… jag önskar istället att jag sluppit köra TILL jobbet idag - då hade jag sluppit köra hem i snökaos i eftermiddag…. håhåjaja…

Dubbelpost. //red av sissie

Trippelpost // red av sissie
God lunch! Här är det också snö, snö, snö. Tyvärr får jag lov att hålla mig inne även idag pga en envis förkylning som hängt i dryga veckan. Men det är väldigt mysigt att se all snö falla utanför, och jag är glad att jag slipper ut och köra bil idag.
Alla ni som är ute i trafiken idag, kör försiktigt! Själv behöver jag inte ut och köra i snön idag och tur är väl det, jag är nämligen inte så van vid vinterväglag ännu.
Idag ska jag inte göra något speciellt, kolla på en harry potterfilm och även gå en sväng med vovvarna. Det blir en lugn dag idag med andra ord :)