God dag 5 februari!
God dag alla!
Äntligen fredag eller vad säger ni? Idag ska Neiti trimmas, kanske vi får en cocker i huset igen (inte den pälsboll vi har nu
).
Vad ska ni hitta på denna helg?
Hoppas ni alla har en fin fredag och att ni alla har en bra helg!
God dagens!
Sitter här på naturkunskap lektion och passar på att säga hej! Internet krånglar hemma och jaa… då får man ta tillfället i akt i skolan. 
Ronja löper så hon är inte speciellt träningsvillig, men mina kusiner kommer idag så det blir fullt ös iallafall!
Ta hand om er!
God morgon! 
Helgen förutspår jobb och jobb. Min jobbhelg. Men det brukar vara fart och fläkt på jobbet. Hoppas bara att vägarna är farbara så man kan ta sig dit efter ordning.
Dottern kommer hit från Norrtälje idag.
Snön glider sakta av verandataket. Solen har gömt sig men det känns ändå lite vårigt i luften.
Ska sätta mig och pyssla lite nu efter att ha klickat på alla facklor i fackelkampen.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Nu har de varit här och skottat av taket på stallet. Stallkatterna hade jättekul. För övrigt är allt som vanligt här. Barnen i skolan, gubben på jobbet och jag ska göra hemjobbet på datorn så slipper jag åka in till jobbet idag. I helgen blir det troligen lite skidåkning, men i kväll är det Let's dance.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Så otroligt slut efter en lång vecka.. Imorgon begravning, middagsbjudning och teater.. Söndag bröllopsmässa..
Du är då upptage du, Niini. Hinner du titta in här?
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
#6 Försöker nog kika in varje dag ändå :) Men det blir såhär när man snart förväntas bli klar från skolan..